VOI VI**U!!!

Muksu hukkas TAAAAAAAAAAS kännykkänsä, kaverilleen.. sano et sisälle hukkas, ei löydy, on kuulemma niin hiljasella ettei kuulu mistään kun soittaa. luulen kyl et pihalle :whistle:

:headwall: :headwall: :headwall:

saako kännyköihin kuorien sisälle jotain "melua pitävää" juttua, et jos painaa jotain nappia niin se pitää ääntä? olis aikas hyvä sellanen nyt... voi per........!!!!!!
 
Taare
käytte hakemassa jonkun vanhemman mallin joka ei haittaa vaikka häviää. kun lapsi oppii pitämään puhelimen tallessa jonkun tietyn ajan ostatte sitten paremman jos ei hyväksy sitä huonompaa mallia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
käytte hakemassa jonkun vanhemman mallin joka ei haittaa vaikka häviää. kun lapsi oppii pitämään puhelimen tallessa jonkun tietyn ajan ostatte sitten paremman jos ei hyväksy sitä huonompaa mallia
joo,siis ihan pertsapuhelin ostetaan, ostakoon omilla rahoillaan sitte paremman, sillä on mun vanhoja puhelimia muutenki ollut, mut kamerallinen toimiva oli tää edellisin.

mistäs löytyis halvimpia kännyköitä?? gigantissa halvin :eek: oli 61?

 
joo,mä ostan sille kaikista rumimman ja hirveimmän ja halvimman minkä löydän, saa ite säästää rahaa parempaan jos tarvii. ja sitä ei sit mummut osta, siitä pidän huolen. saa luvan TIENATA vaikka kotitöillä ne rahat. luulis oppivan! :headwall:
 
Meillä kännykästä lakattaisiin toistuvan katoamistapauksen jälkeen puhumasta kokonaan ja seuraavan kerran asiaan palattaisiin varmaan noin vuoden päästä, ellei sitten ole jotakin todella painavaa syytä minkä takia lapsi tarvitsee tarvitsemalla kännykän.

Piika-äiti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
esim markantalossa on ollu välillä uusia jotain halpismalleja 19e ja käytettynä saa kanssa muutamalla kympillä puhelimen
joo,katotaan ny huomenna, sanoin et sehän ettii sen.. kävi vaan mielessä, et jos joku toinen vekara on sen pölliny.. mut siis joo, 20e maksimissaan maksan "uudesta". halvin mikä löytyy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
8v, pakko sillä on olla se, et saa kiinni. noi on niin liikkuvia noi juniorit...
:ashamed: au..ja meilä 10v ei oo vielä tarvinnu :ashamed: pienköhän sit tiukkaa liekaa tai jottain :eek:
no,mä en muuten tietäis missä se viipottaa.. saa soitettuu syömään yms, ja jos ollaan lähdös kaupoille tms..
 
stranger
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
8v, pakko sillä on olla se, et saa kiinni. noi on niin liikkuvia noi juniorit...
:ashamed: au..ja meilä 10v ei oo vielä tarvinnu :ashamed: pienköhän sit tiukkaa liekaa tai jottain :eek:
no,mä en muuten tietäis missä se viipottaa.. saa soitettuu syömään yms, ja jos ollaan lähdös kaupoille tms..
Rannekello ja kotiintuloaikasopimukset!
Ei mun mielestäni 8v saaviipottaa teillä tietymättömillä!!!
Meillä kännyn saa 10v, siihen asti ollaan tiukemman valvonnan alla...

 
Alkuperäinen kirjoittaja stranger:
Rannekello ja kotiintuloaikasopimukset!
Ei mun mielestäni 8v saaviipottaa teillä tietymättömillä!!!
Meillä kännyn saa 10v, siihen asti ollaan tiukemman valvonnan alla...
joo,mutta paras kaveri asuu 1km päässä,kun se sinne lähtee, tunnin päästä ne voi olla jo toisella kaverilla, ne on nääs liikkuvaista sakkia... luuletkos että pojat hokaavat kattoa kelloa et oho, nyt pitää mennä, eieiei.. ne juoksee ja pelaa kentällä jalkkista sun muuta. ne ei istu keinussa lauleskelemassa... ne on VAAN poikia, tulevia miehiä, joita tytöt täällä sitte haukkuvat ;) suotakoon se heille. ja juu, edelleen ostan kännyn lapselleni. :kieh:
ja "teillä tietymättömillä" se ei ole, on vaan tuskallista etsiä missä ne milloin mahtaa mennä.. helpommalla pääsee kun saa soitettua "missäs meet, tuu syömään" ja poika kaahaa fillarilla samassa pihaan :D nih...
 
ja hyvä esimerkki tästä on se, et jos oon tekemässä vaikka ruokaa, puuttuu jotain, saan soitettua et käyn kaupassa äkkiä.. koska jos olen kotona, se ei pidä avainta mukana, ovea en viitsi auki pitää.. tietyistä syistä..
 
meillä 9v tyty hajottanu 2 puhelinta 2 viikon sisällä... ostettiin "uudempi"(käytettynä ) jotta pienempi sais tytyn aiemman puhelimen mutta tiputti sen lattialle just sopivasti et näyttö hajos.. hommasin huutiksesta uuden niin se tippus taskusta pihalla kivillä hyppiessä ja näyttö meni taas. Nyt saa isompi tyyttyä tähän vanhaan ja pienemmälle hommataan samanlainen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
meillä 9v tyty hajottanu 2 puhelinta 2 viikon sisällä... ostettiin "uudempi"(käytettynä) jotta pienempi sais tytyn aiemman puhelimen mutta tiputti sen lattialle just sopivasti et näyttö hajos.. hommasin huutiksesta uuden niin se tippus taskusta pihalla kivillä hyppiessä ja näyttö meni taas. Nyt saa isompi tyyttyä tähän vanhaan ja pienemmälle hommataan samanlainen..
ihana :D sun pitää ostaa se iskunkestävä, mä sain takuusta uuden kuoren siihen aikoinaan, kun näyttö hajos, ja piti olla iskunkestävä. poika sen jollain lelulla sillon mottas...
 
vieras
Kylläne melkein käytettyjä saa olla niin kauanettä oppii pitämään ehjänätai olla hukkaamatta.Puhelinliikkeissä on jonkin verran käytettyjä.Ja varmasti myös huutonetissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläne melkein käytettyjä saa olla niin kauanettä oppii pitämään ehjänätai olla hukkaamatta.Puhelinliikkeissä on jonkin verran käytettyjä.Ja varmasti myös huutonetissä.
joo huutonetistä kattelinki, mut eipä ollu siel enää halpoja luureja.. käydään kattelemassa huomenna jos sitä ei tosiaan löydy, et minkä hintasia käytettyjä on. ja juu, poitsulla ei ollu ollu uutta luuria, vaan mun vanha..
 

Yhteistyössä