Voi vatun anoppi.

Oltiin eilen miehen kanssa pitkästä aikaa kahdestaan kaupungilla ( käydään siellä ihan kahden ehkä kerran vuodessa), ja haaveilin että jos käytäis ukkokullan kanssa "aikuisten kaupassa", jotain kivaa piristystä hakemassa.
Eiköhän anoppi puskeutunu sit meidän autoon, ihan lupaa kysymättä, oletti vaan ilman muuta että voi meidän kyytiin tulla :kieh: :headwall: :/
En sitte siinä viittiny sanoa että ootatko autossa jos me sun pojan kanssa käydään seksiliikkeessä :whistle:
Mut otti pannuun. \|O
 
Jep,jep, ihania nuo anopit. Meillä jäi viimeks käymättä alkossa ku anoppi oli mukana. Se kun on olevinaan niin vastaan alkoholi pitosia juomia...
Mutta arvatkaas mitä se toissa päivänä teki? Oli kuulemma haukkunut mut pataluhaks kaupassa MUN PARHAALLE YSTÄVÄLLE!!! No eihän me juttuun ikinä oo tultu, kun oonhan minää kamala akka vienyt hänen ainokaisen poikansa... Mutta kylläpä keitti yli tuo juttu. Mieheltä sit kysyin et ripitätkö sinä äitis vai soitanko minä? Oli niillä sit ollut kehityskeskustelu =) Saa nähä oliko mitään hyötyä?
No, eipähän tarvii anopin hetken aikaan ootella mua kylään, saati sitten auttamaan missään. Ai niin no enhän mä sen mielestä osaa mitään tehä oikeenkaan, jotenka...
Eli kyl noi anopit on ihania! Vaihtasin kyllä omani mukavampaan, jos se olis mahollista vaihtamatta ukkoa =)
 

Yhteistyössä