voi vattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mupeli

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 674
0
36
Kuten jo tossa toisessa ketjussa kerroin niin vituttaa ja ahistaa.. Ja varsinkin se että ihmiset tekee ohareita eikä ees vastaa puhelimeen |O No tämän pienen lisäksi arvatkaa onko kiva huomata että edessä on taas uneton yö ja jäljellä YKSI tupakka!!! :o |O :headwall: Nyt vituttaa kahta kauheemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Meiltä löytyy jostain kumman syystä sininen LM aski. Kummatkaan ei polta. Varmaan jääny kaverilta tai pikkuveljeltä joskus. Noh, onpi hätävarana jos joku niitä tarvitsee.

meillä kans toi vihree jääny joltain vuosituhannelta kun mies vielä poltti.. ompa hätävarana vieraita varten.. :whistle: joskus on kyl tehny mieli mennä hermosauhulle mut ei pysty ku tulee niin kaamee kapula :x

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Joo, mulle voi lähetellä niitä röökejä :D Ei kukaan tupakoiva ihminen sattuis asumaan naapurissa? :whistle:

millähän toi aski tulis nopeeta perille.. taksilla? :whistle: :saint: et kuitenkaan asu tässä meiän lähellä :/

Vois tulla aika kallis taksi :D Ja musta tuntuu etten asu kyllä ketään lapsellista ihmistä lähellä, tai ainakin sellasen käsityksen saanut kun kaikki aina kauhistelee mun valintaani muuttaa lapsen kanssa tänne. Vaikka oon mä täällä muitakin lapsia nähnyt :whistle: