Mulla oli tänään kerroskuvaus keuhkoista ja sitä varten piti laittaa kanyyli, että saadaan varjoaine suoniin.
Hoitaja hetken tutki mun käsivarsia ja totesi ettei lähde edes yrittämään vaan hakee lääkärin paikalle. No ei lääkärikään meinannut saada neulaa suoneen ja vasta kuudennella kerralla onnistui! |O |O :headwall:
Mulla on niin huonot suonet sytostaattien takia ja suoni aina karkasi pois alta, kun lääkäri yritti sitä neulaa sinne laittaa. Sitten pyöritellään sitä neulaa käden sisällä. :x :x Teki välillä helvetin kipiää!
Mä on nyt sitten ihanan reikäiset kädet. Vasen ranne kipeä, kun siihen viimein saatiin se kanyyli ja tiputuskin tuntui niin ihanalta. :kieh: :snotty: Kämmenselässäkin on reikä, sekin on kipiä
Hoitaja hetken tutki mun käsivarsia ja totesi ettei lähde edes yrittämään vaan hakee lääkärin paikalle. No ei lääkärikään meinannut saada neulaa suoneen ja vasta kuudennella kerralla onnistui! |O |O :headwall:
Mulla on niin huonot suonet sytostaattien takia ja suoni aina karkasi pois alta, kun lääkäri yritti sitä neulaa sinne laittaa. Sitten pyöritellään sitä neulaa käden sisällä. :x :x Teki välillä helvetin kipiää!
Mä on nyt sitten ihanan reikäiset kädet. Vasen ranne kipeä, kun siihen viimein saatiin se kanyyli ja tiputuskin tuntui niin ihanalta. :kieh: :snotty: Kämmenselässäkin on reikä, sekin on kipiä