Aarrgghhh, aamulla verikokeisiin!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä en sitten yhtään tykkää siitä hommasta. Kun on huonot suonet, niin siitä hommasta tahtoo aina tulla niin inhottavaa. Ei ole kiva kun suoni "karkaa" ja sitten sitä neulaa käännellään käsivarressa... :x |O

Tiistaina sitten tietokonetomografia ja sitä varten pitää käteen laittaa tippakanyyli. Se on vielä paskamaisempi juttu. Kyllähän sitä verta saadaan tulemaan, mutta sitten kun se suoni pitää saada vetämään...Tökkivät mun käsiä sitten useampaan kertaan neuloilla, kun eivät saa neulaa suoneen tai se ei vedä kunnolla. Ja sitten se varjoaine mitä muhun laittavat, tekee mulle huonon olon.

:headwall: |O

No nyt oon ollu verikokeissa ja onneksi löyty heti suoni josta saatiin veri tulemaan hyvin. Vähän hirvitti kyllä etukäteen, koska se hoitaja ei ole multa ennen ottanut verta.

Mulle on kerran tehty päivystyksessä tietokonetomografia enkä suoraan sanoen edes älynny että sitä varjoainetta laittoivat. Hoitaja sanoi että laittaa ja ainut mitä tuli oli se raudan maku suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mulle on kerran tehty päivystyksessä tietokonetomografia enkä suoraan sanoen edes älynny että sitä varjoainetta laittoivat. Hoitaja sanoi että laittaa ja ainut mitä tuli oli se raudan maku suuhun.

Mulla taas lämmittää suonissa ja tulee huono olo. Pitää yrittää ajatella jotain muuta ettei oksennus tule.

Yhteistyössä