Mä en sitten yhtään tykkää siitä hommasta. Kun on huonot suonet, niin siitä hommasta tahtoo aina tulla niin inhottavaa. Ei ole kiva kun suoni "karkaa" ja sitten sitä neulaa käännellään käsivarressa... :x |O
Tiistaina sitten tietokonetomografia ja sitä varten pitää käteen laittaa tippakanyyli. Se on vielä paskamaisempi juttu. Kyllähän sitä verta saadaan tulemaan, mutta sitten kun se suoni pitää saada vetämään...Tökkivät mun käsiä sitten useampaan kertaan neuloilla, kun eivät saa neulaa suoneen tai se ei vedä kunnolla. Ja sitten se varjoaine mitä muhun laittavat, tekee mulle huonon olon.
:headwall: |O
Tiistaina sitten tietokonetomografia ja sitä varten pitää käteen laittaa tippakanyyli. Se on vielä paskamaisempi juttu. Kyllähän sitä verta saadaan tulemaan, mutta sitten kun se suoni pitää saada vetämään...Tökkivät mun käsiä sitten useampaan kertaan neuloilla, kun eivät saa neulaa suoneen tai se ei vedä kunnolla. Ja sitten se varjoaine mitä muhun laittavat, tekee mulle huonon olon.
:headwall: |O