keittää yli ja pahasti
TAAS se stanan **sipää on kaivautunut terassin alle ja kieputtanut itsensä sinne jonnekin niin ettei pois pääse! Ja kun just tuota varten siihen laitettiin verkko, ettei se pääsis sinne niin ei, se s**tanan vatipää on kaivautunut sieltä jostain sinne silti. Ja on tosiaan siellä alla, niin että mun pitäis RYÖMIÄ sinne että saan siltä pannan irti. Ja siinä kohtaa kun irroitan pannasta, se v*tun apina lähtee kiitämään tuhatta ja sataa jonnekin karkuun. Ei anna itseään kiinni. Ja just tästä syystä on pitkän narun päässä silloin kun sen pihalle päästän.
Voi helevetin p*rkele että mua ottaa päähän tuo elukka!!!!!!!!!
Miks se tekee tän AINA?!!!
Ja jumalauta kun oikeesti sitä ei tuolta edes meinaa pois saada, vaan se on työn ja tuskan takana. Miks se on tuommoinen älykääpiö, että menee sinne aina ja aina vaan uudelleen ja uudelleen?! TTu että tekis mieli jättää se sinne yön yli miettimään että kannattiko.
Voi helevetin p*rkele että mua ottaa päähän tuo elukka!!!!!!!!!
Miks se tekee tän AINA?!!!
Ja jumalauta kun oikeesti sitä ei tuolta edes meinaa pois saada, vaan se on työn ja tuskan takana. Miks se on tuommoinen älykääpiö, että menee sinne aina ja aina vaan uudelleen ja uudelleen?! TTu että tekis mieli jättää se sinne yön yli miettimään että kannattiko.