Voi v*tun idioottikoira!!!!

  • Viestiketjun aloittaja keittää yli ja pahasti
  • Ensimmäinen viesti
keittää yli ja pahasti
TAAS se stanan **sipää on kaivautunut terassin alle ja kieputtanut itsensä sinne jonnekin niin ettei pois pääse! Ja kun just tuota varten siihen laitettiin verkko, ettei se pääsis sinne niin ei, se s**tanan vatipää on kaivautunut sieltä jostain sinne silti. Ja on tosiaan siellä alla, niin että mun pitäis RYÖMIÄ sinne että saan siltä pannan irti. Ja siinä kohtaa kun irroitan pannasta, se v*tun apina lähtee kiitämään tuhatta ja sataa jonnekin karkuun. Ei anna itseään kiinni. Ja just tästä syystä on pitkän narun päässä silloin kun sen pihalle päästän.

Voi helevetin p*rkele että mua ottaa päähän tuo elukka!!!!!!!!!

Miks se tekee tän AINA?!!!

Ja jumalauta kun oikeesti sitä ei tuolta edes meinaa pois saada, vaan se on työn ja tuskan takana. Miks se on tuommoinen älykääpiö, että menee sinne aina ja aina vaan uudelleen ja uudelleen?! TTu että tekis mieli jättää se sinne yön yli miettimään että kannattiko.
 
..,,..,,,
Kannataisi tarkistaa oma asenteesi. Se ei sovi yhteen koiran luonteen kanssa, joten katso peiliin... Et auta koiraasi asenteellasi, vaan pahennat tilannetta. Järkkyä luettavaa... ja koiraparka!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
keittää yli ja pahasti
Kannataisi tarkistaa oma asenteesi. Se ei sovi yhteen koiran luonteen kanssa, joten katso peiliin... Et auta koiraasi asenteellasi, vaan pahennat tilannetta. Järkkyä luettavaa... ja koiraparka!
Hah!!
Kerrotko millaisella _asenteella_ mä koiraa autan? Ja niinkuin missä asiassa? Siinä, ettei se enää mene terassin alle, jonne jää joka ainoan kerran jumiin ja josta se pitää joka ainoan kerran ryömimällä vapauttaa?
Ja kerrotko, miten se "koiraparka" (joka makaa nyt tyytyväisenä terassin alla, ei ole haukkunut tai mitään. Huomasinpa vaan että on siellä kun oisin sen sisälle huutanut) kärsii täsät nyt, kun mä raivoon yksikseni netissä?

Ai jumalauta millaisia järjen riemuvoittoja täälläkin on.
 
keittää yli ja pahasti
Me asutaan maaseudulla, ei ole irtokoiria, voi olla aivan hyvin vahtimatta pihassa. Ja terassiin on laitettu nyt tiehäsilmäinen verkkoaita, joka ympäröi terassin. Silti tuo on jotenkin sinne alle mennyt. Betoniako mun pitäis tuohon laittaa?

Ja sillä on virikkeitä. On luita, on leluja, on seuraakin silloin kun lapset pihalla leikkii. Käydään lenkeillä, jne. Ajattelinpa vaan olla kiva ja päästää sen pihalle nyt kun oon työpäivän jälkeen kotona, tuo kun tykkää olla pihalla mieluummin kuin sisällä.

Voi helvetti että mua ahdistaa jo valmiiksi ajatus terassin alla ryömimisestä. Voi ttuprkle.
 
"aapee"
Tää oli varmaan ehkä noin viideskymmenes kerta, kun se apina sinne terassin alle menee. Että ehkä mulla tosiaan on jotain vikaa hermoissa kun tässä kohtaa keittää yli.

Ps. tervetuloa meille vapauttamaan se piski tuolta, ihan vapaasti voitte tulla.
 
en yhtään
ihmettele et menee hermot. Niin n´menisi minultakin. Koirat on ihan perseestä , syvältä ja poikittain. Oletko harkinnut vaihtavasi koirasi nimeksi Vitun Rakki. Itseasiassa kaikkien koirien pitäisi olla tuon nimisiä koska kuitenkin ne sitä ovat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
Ota remmi ja toinen panta mukaan ku meet sinne alle. Tuo ensin sen remmin kans se pois sieltä ja selvitä sit vasta se nari ja alkupeänen panta. Ei pääse karkaamaan. Se hakee varmaan viileetä paikkaa sieltä alta tai sitten se on sairs. Meillä aikoinaan koira kaivautu kans kaiken mahollisen (ja vähä mahottomanki) alle. Se oli meidän tietämättä sairas. Ei näyttäny koskaan olevansa, ei eläinlääkärissa eikä missään. Samoin se alko karkailla kans. Lopulta ku meni tosi huonoon kuntoon niin ettei enää oystyny esittää ni vietiin tutkittävks. Sillä oli niin iso kasvain sisäelimissä et ei ollu enää mitään toioa ja se oli pakko lopettaa... Tää vaan esimerkinä.
 
"Sirkkeli"
Heh, sori... No onhan ärsyttävän luupäinen piski. Mutta minkä takia et siirrä koiraa kauemmaksi terassista? Ettei pääse alle. Laita vaikka keskelle pihaa tolppa ja sihen sen verran lyhyt naru ettei pääse sinne terassille.
 
"aapee"
En mä käsitä mitä se tuolta terassin alta hakee, viileitä paikkoja on sillä muuallakin. Ja tuo tykkää nukkua auringossa. Muutaman kerran oon luullut että on saanut lämpöhalvauksen ja kuollut aurinkoon, kun on maannut auringossa ketarat oikosena. Mutta kun oon hihkaissut sen nimen, niin on herännyt ja ollut ihan ok. Meidän kissa on ihan samanlainen, on siis sisäkissa, mutta jos pääsee livahtamaan ulos, menee samaisen terassin alle sekin.

Koira on ollut tuossa sen takia, että kun haluaa sisälle tai otan sen sisälle, niin se on helppo kutsua ja ottaa sisään, kun se ylettää narun kanssa (jotain 30m) hyvin eteiseen saakka jossa sen sitten vapautan. En haluaisi laittaa sitä kiinni niin, etten näe mitä se touhuaa pihalla. Ja jos siirrän sitä autotallille päin, se kieputtaa itsensä pihakoivuihin tai änkeää puimurinpiikkeihin kiinni. Sillä on joku ihme pakkomielle sotkea itsensä jokapaikkaan.

Saattaa kai se sitten sairaskin olla, ei se vaan siltä näytä eikä vaikuta. Syö normaalisti, juo, leikkii, on iloinen, turkki hyvässä kuosissa, karva kiiltää, silmät on kirkkaat eikä ikääkään vielä kuin 5v. Luupää se on, ei sitä mikään muu vaivaa.

Mä en jaksanut lähteä oikeasti ryömimään tuonne nyt, onneksi sillä on niin pitkä naru että tuli kutsusta terassin alta pois mutta naru sinne jäi. Hurtta on nyt sisällä, olkoon sisäarestissa niin kauan kunnes ehkä huomenna jaksan lähteä askartelemaan sitä prkleen narua pois. (Oli kieputtanut sen sinne taaimmaiseen terassitolppaan, tietenkin. Ja verkossa on aukko, aivan minimalistisen pieni, mutta niin vaan tuollainen 40-kiloinen oli siitä läpi mennyt. Eikä mulla ole mitään käsitystä, miten se sen aukon on siihen saanut aikaan. Kai sillä jotkut hohtimet jossain turkin alla on piilossa. Huokaus. )
 
Saraldo
Hei, mä ymmärrän sua todella hyvin :hug:! Kun mulla menee hermot koiraan, se saa nimiä paskahousu, idiootti, pönttö, voijumalautasua.... Eikä ole yks tai kaks kertaa kun olen katsonut sitä silmiin ja sanonut kauniilla rauhallisella äänellä, että pasko vielä kerran mun matolle niin muutat parvekkeelle. Siinä kohtaa meinas koira lentää seinään, kun juoksuaikaan päätti vetää päivätorkut meidän parisängyn päiväpeitolla, jota ei ole aivan helppo pestä. Se koira ei ole muuten koskaan sängyllä. Pakkoko sinne oli silloin mennä, kun takapää vuotaa verta :headwall:.
 
Silja.S
Olisi tässä pari ajatusta. Jos kissakin menee sinne samaan paikkaan, kyse voi olla hiirien hajusta. Koirat rakastavat hajuja ja menevät niiden perässä mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Toinen ajatus oli, että hakee turvallista paikkaa. Onkos illä ulkona koppia tai suojaista kolkkaa, johon voi ryömiä? Vanhempikin koira voi tuntea olonsa ajoittain levottomaksi ja kaipaa suojaista paikkaa. Suurin todennäköisyys on kuitenkin se, että menee sinne hajujen perässä.

Onko siitä harmia, jos se menee sinne terassin alle? Järsiikö siellä jotain? Ajattelin vaan, että voisit ottaa verkon pois ja antaa sen rauhassa mennä sinne jos siellä kerran niin mukavaa on.
 
"aapee"
Mietin noita hajujuttuja, mutta kun änkeää sinne myös talvella, jos vain lumitilanne antaa myöten. Eikä mua muuten sen siellä oleilu haittais, mutta kun se _ihan joka ainoan kerran_ siis ihan oikeasti AINA menee sinne niin, että jonkun ihmisen pitää mennä sinne myös vapauttamaan koira tai naru.
Ja mä voin kertoa, että se ei ole mitään mukavaa puuhaa.

En tiiä, ärsyttää koko juttu.

Ja kiitokseksi siitä, että se on nyt tuolla lasikuistilla (iso tila, viileää, tykkää nukkua siellä näin kesällä. Plus lisäksi oli täysin kurainen/multainen/rapainen trassikeikkansa jälkeen joten sai jäädä sinne), se oli jotenkin päässyt käsiksi kissanvessaan, ja rouskutteli sieltä kaikki kissanjätökset iltapalakseen. Just äsken. Satuin nimittäin kuulemaan, kun se työnteli isoa hiekkalaatikkoa päällään.

Argh.

Tulipa sitten siivottua sekin. Ja jumaliste jos se sen takia paskoo/oksentaa yöllä, niin mä lähetän koko elikon kuuhun.
 
^^^
Eli kannattaa panostaa kunnolliseen esteeseen ettei se pääse enään sinne. :) Koirat osaa olla tosi puupäitä kyllä.
Mutta tuli mieleen tosta, että muistaakseni jos koira syö kissanjätöksiä niin silloin kyse voi olla joku proteiinien puute tai vastaava. En nyt muista tarkalleen mikä, googlettamalla varmasti löytyy. Yleensä sille on syy miks se niitä syö.
 
[QUOTE="aapee";26514236]Mietin noita hajujuttuja, mutta kun änkeää sinne myös talvella, jos vain lumitilanne antaa myöten. Eikä mua muuten sen siellä oleilu haittais, mutta kun se _ihan joka ainoan kerran_ siis ihan oikeasti AINA menee sinne niin, että jonkun ihmisen pitää mennä sinne myös vapauttamaan koira tai naru.
Ja mä voin kertoa, että se ei ole mitään mukavaa puuhaa.

En tiiä, ärsyttää koko juttu.

Ja kiitokseksi siitä, että se on nyt tuolla lasikuistilla (iso tila, viileää, tykkää nukkua siellä näin kesällä. Plus lisäksi oli täysin kurainen/multainen/rapainen trassikeikkansa jälkeen joten sai jäädä sinne), se oli jotenkin päässyt käsiksi kissanvessaan, ja rouskutteli sieltä kaikki kissanjätökset iltapalakseen. Just äsken. Satuin nimittäin kuulemaan, kun se työnteli isoa hiekkalaatikkoa päällään.

Argh.

Tulipa sitten siivottua sekin. Ja jumaliste jos se sen takia paskoo/oksentaa yöllä, niin mä lähetän koko elikon kuuhun.[/QUOTE]
Toi on jotenki enemmänkin suloista kuin rasittavaa.

Ja näin vinkkinä: koiraa ei saisi pitää narussa pihalla paria tuntia pidempää
 

Yhteistyössä