olen sitten v*tun apina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun en osannut sanoa kellonaikaa koska käytin koirat lenkillä.............
mies tosi väsyny ja pahalla tuulella, hirvee työstressi ja mä saan sit tuntea sen nahoissani. tiuskii ja äyskii ja marisee ja v*ttuilee.
nyt mulle riitti, mä pesen sen kalsarit ja teen sille ruuan valmiiks nenän eteen, pidän kodin puhtaana ja minun ansiostani mies pääsee tänäänkin puhtaisiin petivaatteisiin. käyn myös normaalisti töissä, että ehkäpä muakin alkaa nyt sit väsyttää enkä jaksakaan enää pestä, pyykätä ja kokata. sit kun alkaa mariseen ni sanon et tee v*tun apina ite.
mä en jaksa kun se on koko ajan niin väsyny ja pahalla päällä!!!!!!!!
kaataa kaiken mun niskaan, ihmisen joka haluaa sitä tukea ja auttaa jaksamaan!

Huomenna älä tee miehelle ruokaa ja jätä oikeasti vaatteet pesemättä. Ja jos jotain sanoo, niin sanot samalla mitalla takaisin. Mulle ei tarvis kertaakaan sanoa, että v*tun apina...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Naiset on luotu palvelemaan miehiä, joten nurinat pois

Herra Majurin kommentit ovat aina yhtä idioottimaisia. Joko näitä tai sitten hän linkittää Iltasanomista/Iltalehdestä tms. jonkin uutisen tänne. Oikea älykääpiö tämä Herra Majuri. Jos ei ole mitään sanottavaa, niin parempi olla hiljaa.

Sellasta se on välillä. Mäkin olen välillä vitun apina ja milloin mikäkin. Mutta en mä jaksa niin kiinnostua tuollaiseta kommentoinnista, kun tiedän ettei se pidä paikkaansa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinni:
Huomenna älä tee miehelle ruokaa ja jätä oikeasti vaatteet pesemättä. Ja jos jotain sanoo, niin sanot samalla mitalla takaisin. Mulle ei tarvis kertaakaan sanoa, että v*tun apina...

ISO PEESI!

Niin, ei tietenkään kannattaisi ensin KESKUSTELLA sen oman rakkaan puolison kanssa, että hei nyt nyppii se ja se ja voiskos asiaan saada jotakin ratkaisua.

Yhteistyössä