VOI V¤TTU tämmöstä "talvea"!! IHAN turhaan ostin lapselle toppavaatteet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas säikähdin ekoja pakkasia ja rymistin ostamaan toppapuvut lapsille. Pohdin kaupassa, ostaako myös kevyttoppaa/muuta syysvaatetta, mutta päättelin sitten, etten "muutaman käyttökerran takia" viitsi hankkia semmoisia. Kyllä sitä pakkasiin asti jollain rytkyillä selvitään. Joopa joo, täällä meä vedän ylle fleecehaalaria, villapaitaa ja -housua, villasukkaa, saapasta, kurahaalaria ja sadetakkia. Niiden sijaan mä voisin laittaa noille ylle YHDEN ulkovaatekerran eli ne hiton kosteussuojatut syyshaalarit, JOS mulla olisi sellaiset. Mutta kun EI ole, kun joku pässi säästi rahaa... "Muutama käyttökerta" olisi helkkarin monta käyttökertaa jo tähän mennessä, eikä tarvisi tumpata lapsia kuriksilla ja villakerroksilla ihan jäykiksi ja hikisiksi.

Ja enäähän niitä ei voi ostaa, kun kohtahan tulevat jo pakkaset. *huokaus*

:ashamed:

Mun unelmatalvi olisi semmoinen, että pääosin olisi pakkasta, ihan pari astetta piisaa, eli niin paljon, että kengät eivät kastu loskassa. Lunta vaikka 30 senttiä, sen vielä viitsii kolata pois ja siinä on lapsille riittävästi iloisiin talvileikkeihin. Muutama kiva suojakeli sekaan, että saa tehtyä lumiukkoja.

Joulun voisi siirtää kuukaudella eteenpäin,tammikuu 24. olisi täydellinen.
Olisi korkeat hanget ja aikaa valmistella joulua.

Tämän muutoksen myötä marraskuu laskettaisiin vielä syksyksi ja talvi alkaisi joulukuun 1. päivä.

Yhteistyössä