P
petetty
Vieras
mä oon raskaana yli puolen välin, ennestään on villi pieni lapsi, nyt oon myös kovasti ollut kipeä, ja muutenkin tää raskaus on kamalinta aikaa elämässä(taas), mä olen monta kertaa sanonut että se ei voi mennä niin että mulle jää lähes kaikki! avauduin sille tossa ulkona ollessa taas! herra on nukkunut viime yönäkin useita tunteja enemmän kuin minä! mä nukuin jostain klo2 sinne klo7. mies meni nukkuu klo 19 heräs vähän päälle5 . eli mä nukuin 5tuntia ja mies 10! mä yskisin ja juoksin vessassa alku yön,ja loppuyökin meni hyvin tukkoisasti! lisäksi neuvolassakin on kehotettu mahd.paljon lepäämään ja jopa neuvolatäti sano miehelle että sen "tehtävä" on huolehtia että mulla on mahdollisuus levätä yms.
nyt kun sit avauduin asiasta taas siitä kuinka epäreilua se on et mun täytyy vaan jaksaa ja jaksaa.
'
MIES VASTASI MULLE ETTÄ ENHÄN MÄ OLE AIEMMIN SANONJUT MITÄÄN SILLE
olenhan monta kertaa! siis mitä hemmettiä se oikein yritti tolla? tällä kertaa sitten jatkoin asiaa tuon jälkeen niin että jos loppuraskausaika jatkuu näin vaikka se on puhunut ja luvannut ihan muuta, niin voidaan tehdä niin että se ottaa vauvan hoidettavakseen ja minä hoidan vanhemman pienen niin on sitten tasapuolista(siis tarkoitin sillä että saa sitten asua kaksin nuoremman tulokkaan kanssa),eipä pääse luistaa kotitöistä,eikä lasten hoidosta enään sitten.
mä tunnen itseni niinhuijatuksi. alusta asti kun ollaan puhuttu niin mies on ollut sitä mieltä että pitää olla tasapuolista lasten/kodinhoito. ja paskanmarjat! jos se on jouliukuun jälkeen ehkä 1kerran imuroinut ja pari kertaa tiskannut,ei kertaakaan pessyt lattioita! ja avatkaa kuinka monesti mä oon ne tehnyt? 60kertaa useammin ku toi ukko! kaiken lisäksi aivan viime päiviin asti mä olen ollut yhtälailla töissä! ja tää raskaus tekee mut tosi huonovointiseksi ja väsyneeksi! mä oon niin vihanen etten voi kohta enään rakastaa tota! miten joku voi olla niin itsekäs?
nyt kun sit avauduin asiasta taas siitä kuinka epäreilua se on et mun täytyy vaan jaksaa ja jaksaa.
'
MIES VASTASI MULLE ETTÄ ENHÄN MÄ OLE AIEMMIN SANONJUT MITÄÄN SILLE
mä tunnen itseni niinhuijatuksi. alusta asti kun ollaan puhuttu niin mies on ollut sitä mieltä että pitää olla tasapuolista lasten/kodinhoito. ja paskanmarjat! jos se on jouliukuun jälkeen ehkä 1kerran imuroinut ja pari kertaa tiskannut,ei kertaakaan pessyt lattioita! ja avatkaa kuinka monesti mä oon ne tehnyt? 60kertaa useammin ku toi ukko! kaiken lisäksi aivan viime päiviin asti mä olen ollut yhtälailla töissä! ja tää raskaus tekee mut tosi huonovointiseksi ja väsyneeksi! mä oon niin vihanen etten voi kohta enään rakastaa tota! miten joku voi olla niin itsekäs?