Jos joku mies olisi loukannut teitä oikein pahoin niin suostuisitteko silti hänen kanssaan yhden illan juttuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Ihan kuin sinulla olisi vähän helposti antavan maine??? :) siihen tuo eniten viittaa...

Haista paska. Joo olen vitun helposti antava jos saatana reilusti yli vuoden sisällä on ollut kaksi miestä joista toisen kanssa seurustelin usiemman kuukauden.

Tyypillinen vastaus Scarletilta, heti alkaa haistattelu, jos joku erehtyy sanomaan just niinkuin ap:n jutuista saa käsityksen
hännystelijäjoukko onkin asia erikseen ne vaan ajattelee mielessään mutt eivät päästä sitä näppikseltään :D
Ja pnöyhtät vittuilee asiasta kuin asiasta. Ihmeellinen ajattelutapa, että jos on jonkun kanssa ollut jotakin säpinää ja mies tulee iskemään, niin nainen on helppo. Eiköhän aika moni nainen olen saanut iskuyrityksiä osakseen ja voi olla paljonkin, onko nämä naiset helppoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Ihan kuin sinulla olisi vähän helposti antavan maine??? :) siihen tuo eniten viittaa...

Haista paska. Joo olen vitun helposti antava jos saatana reilusti yli vuoden sisällä on ollut kaksi miestä joista toisen kanssa seurustelin usiemman kuukauden.

minkätakia sie jatkuvasti haistattelet jos joku vastaa omien ajatustes vastasesti? :o

en lukenu tarinaa, luin vaan otsikon ja siihen kysymykseen vastaus: EN TODELLAKAAN!!!

Miksi pitää asiasta kuin asiasta mulle vittuilla. Tämä Starsisu on muutenkin aukonut päätään joten ei todellakaan ollut mikään viaton kuittailu tuo.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: mitä sanoinkaan silloin kerran siitä, että läskin otettava melkein kuka vaan, jos haluaa saada :whistle: :whistle: :whistle:

Aivan oikiasti onko sun noin vaikia käsittää, että vaikka mä olen ylipainoinen niin mähän en ota ketä vain. Mulla on jonkunlainen taso.

Niin meillä kaikilla on, joku taso. Joku ei ota hampaatonta, joku toinen ei lihavaa, joku toinen ei työtöntä, joku ei köyhää, joku ei rumaa..... tason määrää jokainen itse, toiselle kova vaatimus voi toisella olla todellinen riman alitus...

Näinpä juuri! Ja se Scarlettin taso voi olla kova verrattuna sinun tasoosi. Vai se painoko sen tason määrittää? Ettei esim aivojen sisältö?

Mieluummin 100 kiloa ylipainoa kuin tissitön tyhjäpää. Tosin miehet tykkää, kun päässä ei liiku muuta kun muna suihinoton yhteydessä. Ja niitähän on vielä helppo pettääkin kun akka ei tajua mitään mistään....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näinpä juuri! Ja se Scarlettin taso voi olla kova verrattuna sinun tasoosi. Vai se painoko sen tason määrittää? Ettei esim aivojen sisältö?

Mieluummin 100 kiloa ylipainoa kuin tissitön tyhjäpää. Tosin miehet tykkää, kun päässä ei liiku muuta kun muna suihinoton yhteydessä. Ja niitähän on vielä helppo pettääkin kun akka ei tajua mitään mistään....

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

:laugh: :laugh:

Mäkin repesin tuolle aivan täysin. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

minkätakia sie jatkuvasti haistattelet jos joku vastaa omien ajatustes vastasesti? :o

en lukenu tarinaa, luin vaan otsikon ja siihen kysymykseen vastaus: EN TODELLAKAAN!!!

Miksi pitää asiasta kuin asiasta mulle vittuilla. Tämä Starsisu on muutenkin aukonut päätään joten ei todellakaan ollut mikään viaton kuittailu tuo.

no ei se nyt tuossa vastauksessaan siulle vittuillu. luin tuon kertomuksen minkä laitoit alotusviestiin ja mie komppaan starsisua siinä että tuosta kertomuksestas (eli mies sai siut aiemmin sänkyyn pari kertaa ja aatteli että tottakai saa uuestaanki = helpon muijan maine sen miehen päässä ) sai semmosen kuvan.

siulle on vastattu monessa ketjussa tosi asiallisesti ja sittenku tulee yks joka vastaa erilailla kun siun ajatuksenjuoksu menee (eikä tässäkään ees kukaan sinnuu herjannu) niin sie haistattelet vitut ja ties mitkä. pinna ei piä pätkääkään.

tosi on että siulle kaadetaan paskaa niskaan oikeen ämpärikaupalla välillä, mutta ei kaikki, jotka siun kanssa eri mieltä jostain asiasta on, ole kusipäitä ja vittupäitä ja ties mitä, ei tämä koko maailma ole sinua vastaan vaan ihan muutama ihminen vaan.

miekään en ole sinnuu vastaan vaikka tän viestin nyt kirjotin. tämä ei oo siun haukkumisviesti, tämä ei oo siun vähättelyviesti, tämä on vaan simppelisti ihmettelyä siitä että miten sie niin herkästi sykähät niin raivon partaalle että se johtaa haistatuksiin.

mie oon sitä mieltä, että vaikka jossain ketjussa ollaan niin vahvasti eri mieltä asioista että tulee kuittailua puolin ja toisin, niin ei se välttämättä tarkota sitä että sitä kyseistä vastapuolta pitää vihata sitte hamaan tappiin saakka. asiat ne riitelee täälläki, ei ihmiset.

mutta tiiän erinomaisen hyvin mitä tarkotat tuolla että on härkkiny usiamman kerran. miulla on kanssa täällä ihan ihka oma perskärpänen joka levittelee yyveenä miusta semmosta potaskaa että poliisin asia melkeen ois. mutta annan raukan purkaa pahaa oloaan sillä konstilla kun taitaa elämä olla niin hemmetin vaikeeta että pitää virtuaali-ihmisestä paskaa levittää. kokeile sie scarletti välillä samaa, elä kommentoi ollenkaan niitä asiattomia, kyllä modet ne hoitelee sitte. :hug:

Tyypillinen vastaus Scarletilta, heti alkaa haistattelu, jos joku erehtyy sanomaan just niinkuin ap:n jutuista saa käsityksen
hännystelijäjoukko onkin asia erikseen ne vaan ajattelee mielessään mutt eivät päästä sitä näppikseltään :D
[/quote]
Ja pnöyhtät vittuilee asiasta kuin asiasta. [/quote]

Missään kohtaa en v***llut, vai kuinka, totesin vaan päivänselvän asian, mut ei tästä sen enempiä, ja anteeks jos pahoitin sun mielen..
Mukavaa illanjatkoa ja btw teit aivan oikein kun et sen loukkaajan mukaan lähtenyt..

Kyllähän täällä olevista jutuista saa sen kuvan, että naista saa pieksää mennen tullen, haukkua, pettää ja läpsiä vielä lapsetkin kaupan päälle, ja silti on naisilla kioski auki kun mies haluaa. Vai onko se oma mies sitten niin eri asia? Yhden illan panolta saa sentään sitä hyvää seksiä ja sitten sen voi jättää omaan kotiinsa makaamaan ja lähteä itse pois, eikä tarvitse katsella sitä enää aamulla.

No en. Miksi kysyt tollasta, oisko sun tehny mieli lähtee vai häh? Jotenki kummia nää sun alotukset siitä, millanen mies sua millonki ja mitenki on tullu iskeen baarissa, tai siis kummallista se, että sä jäät niitä miettiin ja pohtiin. Ainahan naisilla riittää jos minkälaista iskijää baarissa ja tulee millon outoa, millon rivoa, millon tahditonta juttua miehiltä, en mä ainakaan jaksa jäädä niitä pohtimaan enää seuraavana päivänä, tuskin pohdin sekuntiakaan, kunhan pääsen eroon niljakkeista (jos ne siis semmosia on, kuten monesti).

Ensinnäkin, hetki ennen tätä aloitusta mietin, että mitenhän Scarlettin IRL-ilta meni ja tuliko iskuyrityksiä. Kun ihmettelin, ettei ollut vielä tullut kertomaan.

Toisekseen, anteeksi vain että taannoisiin keskusteluihin pohjautuen tuli väkisinkin se fiilis, että ensinnäkin haluat tuoda esiin sitä että sua on isketty ja toisekseen, ettet huoli ketä vaan.

Ja että verhosit tämän nyt vain kysymyksen muotoon.

Joo, olen varmaan v***upää, tyhmä ja ties mitä muuta kun sanoin mielipiteeni :wave:

Toisekseen, anteeksi vain että taannoisiin keskusteluihin pohjautuen tuli väkisinkin se fiilis, että ensinnäkin haluat tuoda esiin sitä että sua on isketty ja toisekseen, ettet huoli ketä vaan.

No nii-i, sama fiilis. Ja siis mulla ei Scarlettia vastaan ole kerrassaan mitään, tykkään hänen kirjoituksistaan kovinkin ja vaikuttaa tosi kivalta ja järkevältä ihmiseltä, mutta siis tällanen fiilis tuli näistä tietyistä alotuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Missään kohtaa en v***llut, vai kuinka, totesin vaan päivänselvän asian, mut ei tästä sen enempiä, ja anteeks jos pahoitin sun mielen..
Mukavaa illanjatkoa ja btw teit aivan oikein kun et sen loukkaajan mukaan lähtenyt..

En mä sulle tuota kohdistanutkaan vaan kommentoin ihan tuota miksi vastasin kuin vastasin. Kun tuntuu, että joidenkin mielestä mun niskaan saa kaataa kaikkia paskaa, mutta mä en saisi sanoa takaasi enkä puolustautua mitenkään. Ei sovi mun luonteelle se etten puolusta itteäni.

Ensinnäkin, hetki ennen tätä aloitusta mietin, että mitenhän Scarlettin IRL-ilta meni ja tuliko iskuyrityksiä. Kun ihmettelin, ettei ollut vielä tullut kertomaan.

Joo, olen varmaan v***upää, tyhmä ja ties mitä muuta kun sanoin mielipiteeni :wave:

Mitkäs muuten mahtoi olla pari viimeistä lausetta tässä aloituksessa. :whistle: :hug: Jotkuvat ovat kyllä tajunneet vastata annettuun kysymykseen. Kerroin tuon oman tarinan esimerkkinä siitä loukkaamisesta ja miehen toiminnasta. Mutta ethän sä mua kuitenkaan usko, että miksi mä edes selitän yhtään mitään sulle. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
No en. Miksi kysyt tollasta, oisko sun tehny mieli lähtee vai häh? Jotenki kummia nää sun alotukset siitä, millanen mies sua millonki ja mitenki on tullu iskeen baarissa, tai siis kummallista se, että sä jäät niitä miettiin ja pohtiin. Ainahan naisilla riittää jos minkälaista iskijää baarissa ja tulee millon outoa, millon rivoa, millon tahditonta juttua miehiltä, en mä ainakaan jaksa jäädä niitä pohtimaan enää seuraavana päivänä, tuskin pohdin sekuntiakaan, kunhan pääsen eroon niljakkeista (jos ne siis semmosia on, kuten monesti).

Ei hitto, kun mä en näköjään saisi tehdä yhtään mistään alootusta. Aina se käännetään mua vastaan ja tökitään mua tikulla silmään. Huoh.

Niin ja kyse ei ollut kenestä tahansa miehestä vaan kyllä mä tuon miehen tunnen, ei ollut mikään satunnainen tuttavuus.

Kyllähän täällä olevista jutuista saa sen kuvan, että naista saa pieksää mennen tullen, haukkua, pettää ja läpsiä vielä lapsetkin kaupan päälle, ja silti on naisilla kioski auki kun mies haluaa. Vai onko se oma mies sitten niin eri asia? Yhden illan panolta saa sentään sitä hyvää seksiä ja sitten sen voi jättää omaan kotiinsa makaamaan ja lähteä itse pois, eikä tarvitse katsella sitä enää aamulla.

Aivan, hyvä pointti. Ollaan vuosikausia sen lyövän tai muuten kamalan miehen kanssa ja tokihan seksiäkin harrastetaan.

Mä vain koin tämän asian niin, että mies olisi tavallaan voittanu jos olisin lähtenyt hänen matkaansa. Eikä mua edes kiinnostanut, koska veetuttaa hänen aikaisempi käytöksensä.

Mitkäs muuten mahtoi olla pari viimeistä lausetta tässä aloituksessa. :whistle: :hug:

Mahtoi olla juuri ne, joilla yritetään kuitata epätodeksi se mitä lähes jokaisella niistä edeltävistä lauseista mieleen tuli? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:

Ei hitto, kun mä en näköjään saisi tehdä yhtään mistään alootusta. Aina se käännetään mua vastaan ja tökitään mua tikulla silmään. Huoh.

Anteeksi, ei ollut tarkotus sua loukata. Ihan vain ihmettelin, että miten jäät niitä pohtimaan. Mun mielipide vaan tollasista niljakkeista (joita baareissa riittää) on, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja en jaksa ajatustani sellasille yhdentekevyyksille uhrata. Siksi ihmettelin, että pohdit tällasia ja siksi kysyin, että oisko sun sitten tehny mieli lähtee sen mukaan. Koska sillonhan tilanne ois vähän eri, siis jos ois esim. ihastunu tyyppiin. Mutta ei tarvi vastata, jos se on heti tikulla silmään tökkimistä, kun vähän ihmettelee.

Yhteistyössä