haistakoo mies pitkän v***n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
osaa kyl olla idiootti prkl... mä oon ite kipeä ja poika on kipeä, viime yönä mulla oli kuumetta päälle 39 ja nytki vielä 38 ja hengitys on vähän vaikeaa ja kylkeen pistää.... mut siis tää idiootti ei voinut jäädä kotiin |O |O ja mun piti se vielä viedä kouluun kun eilen hain ja pyöri oli siellä niin sit ku mä ootan autossa niin se tulee 10 minuuttia myöhemmin ku mitä sovittiin ja sit mä katon että mitä helkuttia se tuo poikaa ja sen hoitokasssia ja totetaa ottavansa pojan mukansa kouluun..mäolin et just |O tolla se vaan halus että sille ei tule huonoa omatuntoa kun tietää varmasti että en anna poikaa koululle viedä varsinkaan kun sekin on KIPEÄ.... voi vee mikä idiootti se on |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis täh? Sinä ja poika olette sairaana mutta mies vei pojan kuitenkin kouluun (omalle työpaikalleen?) ja sun piti vielä lähteä kuskiksi?

olis vienyt pojan mutten antanut... mut mies mun piti viedä.... kato nyt sil ei tule huono-omatunto kun ainakin yrittänyt auttaa ja mä olen kieltäytynyt... tekis mieli laittaa puhelinlangat vähän kuumiksi |O ja sanoa vielä pari valittua sanaa

:o
No mä en ois ensinkään lähteny edes viemään miestä, eikä miehelle olis tullut mieleenkään pyytää minua kipeenä häntä viemään :o
Miks hän ei sinne itse pääse?

Mitä mielestäsi miehen olisi pitänyt tehdä?

Siis millä perusteella mies olisi voinut jäädä kotiin. Onneksi olet jo paranemaan päin kun pystyt autoakin ajamaan. Lepäilette lapsen kanssa. Ukkokulta voi seuraavan kerran mennä taksilla jos hänellä ei ole ajokorttia.

Pikaista paranemista!

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Mitä mielestäsi miehen olisi pitänyt tehdä?

Siis millä perusteella mies olisi voinut jäädä kotiin. Onneksi olet jo paranemaan päin kun pystyt autoakin ajamaan. Lepäilette lapsen kanssa. Ukkokulta voi seuraavan kerran mennä taksilla jos hänellä ei ole ajokorttia.

Pikaista paranemista!

siis jäädä kotiin molemmat ollaan pojan kanssa kuumessa ja muutenki huono olla.. niin yksi päivä koulusta pois olis ollut ok ja sit tietty viety todistus kouluun :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Qmma:
eik se mies olis voinu itse ajaa sinne koululle?
pyörän haku kai olis joutanut jäädä johonkin toiseen päivään..

ei sil ole korttia

Ois varmaan aika hankkia sellainen, ethän voi aina olla kuljettamassa aikuista miestä töihinsä?! Jos ei kävellen pääse, eikä ite voi ajaa, niin taksit on keksitty.

olin minäkin viikonloppuna kuumeessa,samoin vauva ja olen vielä raskaanakin.ukko ei kysellyt vointia tms.oli vaan äitinsä luona ja la-su yön ryyppäämässä ja sitten taas su siellä ja nukkumassa.

Yhteistyössä