Mies sekoilee ihan omiaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Voiko joku mennä noin sekasin kuumeesta? :o
Miehellä ei ole koko näiden 10 vuoden aikana mitä yhdessä ollan oltu noussu kuume korkealle vaikka se kipeä on ollukkin. Nyt sillä oli sitten 39 astetta kuumetta ja se on/oli tosi tulinen (kokeilin nukkua sen vieressä ja se hohti kun kekäle)!
Siinä ku koitettiin nukkua niin se höpötti ihan omiaan... :D
Kyseli, että milläs se kotiin tuli (ollu koko päivän mun kanssa ja kotona ollaan oltu koko ilta)uistimet oli hukassa(ei ole edes uistellu piiiitkään aikaan), suihkuun ois pitänyt eläimet viedä, lähikaupassa käy viinarekka sunnuntaisin kun se ei ole auki :whistle: :D , kaverit muutti isosta talosta tuohon meidän naapurin mummon mökkiin jne... siis ihan sekoja juttuja ja sit hoki koko ajan, että taisin nähä unta.
:laugh: :laugh: Joo, tais nähä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Juu, niin just hourailee. Taas se tuolla unissaan suuvaahdossa höpöttää... Oikeesti voiko tuollaisesta kuumeesta hourailla? :o Tai siis näköjään voi.

Kyllä voi... Sillon ku mulla oli sektiosta haavatulehdus, olin aivan täysin pihalla koko maailmasta, eikä ollu kyllä mitään tietoo mistään ja puhelin mitä sattuu enkä tajunnu maailmanmenosta mitään...
Lääkettä kyllä kannattaa ottaa jos noin pahana on kuume...

Mä oon ihan sekasin :p pinosta pinoon lukemaan jotain tosi sekoa :laugh: :laugh: Meinasin pudota tuolilta ku luin tota sun tekstiä :laugh: Yliväsyny tämän täytyy olla! Naurattaa niin älyttömästi kaikki..

Muuten eikös teillä ollu joku aika sit suunnitteilla vauva? Jossain ketjussa oli että nyt olis sit tärpänny..? Sitä vaan että Onneks olkoon :flower: :flower:

sitä vielä piti sanoa että eikö tuon sekavuuden ja hourailun jälkeen tule ainakin lapsilla kouristelut? Kannattis herättää ja antaa lääkettä. luulisin.

sori tuosta sekotin sut aivan täysin toiseen!! väsymyksen piikkiin!

Annoin miehelle lääkettä, eiköhän se aamulla ole jo ihan ok.
Nyt se tuolla kyselee, että onko Matti Nykänen (ei tuo nimi vaan meidän yks tuttu, nimi muutettu) täällä. Minä, että ei, mitä sä sillä? Mies: Ois kääriny sätkän mulle... :whistle:
Juup, näin meillä tänään. :D

Starslookers Mua nauratti sun kirjotukses :D Meillä tärppäs jo reilu vuos sitten, nyt se 5kk ikäinen tärppi nukkuu tuolla sängussään :heart: Kiitos onnitteluista! :hug:

Nyt se tuolla kyselee, että onko Matti Nykänen (ei tuo nimi vaan meidän yks tuttu, nimi muutettu) täällä. Minä, että ei, mitä sä sillä? Mies: Ois kääriny sätkän mulle... :whistle:

Starslookers Mua nauratti sun kirjotukses :D Meillä tärppäs jo reilu vuos sitten, nyt se 5kk ikäinen tärppi nukkuu tuolla sängussään :heart: Kiitos onnitteluista! :hug:

eiku sori oikeesti! mä jotenkin yhdistin sut toiseen henkilöön =) Myöhäiset onnittelut kumminkin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:

eiku sori oikeesti! mä jotenkin yhdistin sut toiseen henkilöön =) Myöhäiset onnittelut kumminkin! :D
Ei se mitään :D Luin vasta kun olin laittanut tuon mun viestin niin sen että luulit mua joksikin toiseks... :D

Yhteistyössä