Voi tota onnea!!!!!!!!!!!

22.10.2008
541
0
16
Poika sai lauantaiseen tapaan karkkipäiväkarkit aamupalan jälkeen. On niin liikuttavan onnellinen, kun istuu sohvalle hyvään asentoon katsomaan lastenohjelmia ja huolellisesti valitsee karkin kerrallaan hymy naamalla. :heart:

Pienillä on ihanan pienet ilot.

Ja minä kun en usko karkkipäivään ollenkaan. Syötkö itse herkkuja silloin kun mieli tekee vain vaan sunnuntaisin? Meillä syödään joku pikku herkku, kun mieliteko iskee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Iloista herkkuhetkeä pikku kaverille! =)

Mä taidan olla vähän rajoittunut, mutta meidän kersat on saaneet karkkinsa aina vasta lämpimän ruuan jälkeen...

meillä menis päiväunet persiilleen jos siihen aikaan antaisi :) kokeiltu on eri aikoihin antaa, ja todettu että tää aamupäivä on paras. Monesti lauantain lounas on sitten jotain pientä..Mut se on hei kerran viikossa..ei oo niin vakavaa. Viikonloppu se saa olla lapsillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Iloista herkkuhetkeä pikku kaverille! =)

Mä taidan olla vähän rajoittunut, mutta meidän kersat on saaneet karkkinsa aina vasta lämpimän ruuan jälkeen...

meillä menis päiväunet persiilleen jos siihen aikaan antaisi :) kokeiltu on eri aikoihin antaa, ja todettu että tää aamupäivä on paras. Monesti lauantain lounas on sitten jotain pientä..Mut se on hei kerran viikossa..ei oo niin vakavaa. Viikonloppu se saa olla lapsillakin.

Niinpä =)

Meillä sama kuvio menossa :heart: Pieni kantoi torstaista asti pussia mukanaan joka paikkaan, nukkuikin sen kanssa :D nyt vasta avasi kun oli lupa. Ja heti oli äidille tarjoamassa namia :heart:

Voi herravarjele, minkälaista kiusaamista:( Aivan liian fanaattista on mammojen suhtautuminen tuohon karkkipäivään! Hellittäkää vähän ja antakaa lasten nauttia elämästään!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä sama kuvio menossa :heart: Pieni kantoi torstaista asti pussia mukanaan joka paikkaan, nukkuikin sen kanssa :D nyt vasta avasi kun oli lupa. Ja heti oli äidille tarjoamassa namia :heart:

Voi herravarjele, minkälaista kiusaamista:( Aivan liian fanaattista on mammojen suhtautuminen tuohon karkkipäivään! Hellittäkää vähän ja antakaa lasten nauttia elämästään!!

Mitä? Mitä fanaattista tuossa on? Poika halusi namupussin torstain kauppareissulla ostaa, mutta tiesi että lauantaina on vasta karkkipäivä. Kertaakaan ei kysynyt saako avata, vaan kuljetti mukanaan ettei unohda missä pussi on tai ettei se häviä. En ymmärrä mitä pahaa mä nyt tein?

Yhteistyössä