Voi tauti mikä "neuvoja"!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iidalotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iidalotta

Vieras
Nyt on kyllä pakko purkautua täällä kun sain Tampereen tk:n neuvontanumerosta niin kökköä palvelua että...! Soitin äsken ja kysyin puolivuotiaamme silmäänsä raapaisseesta naarmusta, että onko sellaiset vaarallisia ja kannattaako käydä näyttämässä. Mies toisteli ehkä kolmesti että en mä nyt voi oikein mitään sanoo kun en näe sitä... ja että jätän nyt ihan sun oman harkinnan varaan, käytkö näyttää. Että jos sun mielestä näyttää pahalta niin käy näyttämässä.

Aaagh! En mä nyt ehkä mitään diagnoosia kaivannutkaan...!! Eikö kyseessä ollu nimenomaan neuvontapalvelu...?? Mistä minä voin tietää mikä näyttää pahalta, kun en ole koskaan ennen tuollaisia naarmuja nähnyt? Kyllä meinas hermot mennä ja herra "neuvoja" sai minut tuntemaan itseni tosi tyhmäksi kun soitan tuollasta ja kysyn.

Meillä oli juuri naarmu silmässä. Ei sille lääkärissä tehty muuta kuin katsottiin jollain väriaineella että naarmu siellä on. Ei niitä voi mitenkään parantaa, menevät vuorokaudessa ohi itsestään.

Jos silmä ei lasta vaivaa mitenkään niin odottakaa huomiseen ja jos tilanne näyttää pahemmalta, käykää näyttämässä.

Jos tämä on se sama tapaus mistä oli juttua aiemmin illalla ja lapsi oli jo nukkumassa, niin antaisin varmaankin nukkua aamuun ja katsoisin sitten miltä silmä näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos tämä on se sama tapaus mistä oli juttua aiemmin illalla ja lapsi oli jo nukkumassa, niin antaisin varmaankin nukkua aamuun ja katsoisin sitten miltä silmä näyttää.

Joo on just sama. Lapsi on tosin ehtinyt jo herätä pari kertaa syömään ja oon kantanut valoon ja katsonut samalla silmää. Samalta näyttää kuin aiemmin, joten en taida tänä iltana lähteä enää minnekään. Katsotaan aamulla uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja onko tämä parempi neuvo?:
Meillä oli juuri naarmu silmässä. Ei sille lääkärissä tehty muuta kuin katsottiin jollain väriaineella että naarmu siellä on. Ei niitä voi mitenkään parantaa, menevät vuorokaudessa ohi itsestään.

Jos silmä ei lasta vaivaa mitenkään niin odottakaa huomiseen ja jos tilanne näyttää pahemmalta, käykää näyttämässä.

Niin ja kiitos tästä neuvosta. On parempi :) Oli sillä neuvojalla jopa jotain oikeaa asiaakin, se just selitti tuosta värjäämisestä.