Voi tätä mummo-parkaa, sisustussilmän puuttuminen tuli kalliiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mis v.itus on Kurikka? o_O
Kurikka on Suomen kaupunki, joka sijaitsee Etelä-Pohjanmaan maakunnassa. Kurikan väkiluku on 20 959 ja pinta-ala 1 743,90 km², josta 1 724,62 km² maata ja 19,28 km² sisävesiä. Vuoden 2009 alussa Jurvan kunta liittyi Kurikkaan. Vuoden 2016 alussa myös Jalasjärvi liittyi Kurikkaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
Jalasjärvi on vieressä, se on ihan kun joku aavekaupunki. Koskaan en ole ohimennessä ihmisiä siellä nähnyt. Ei tuolla vanhalla kyläkoululla voi enempää porukkaa olla. o_O

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tossa on vanhukselle ny käyny sillai, että realiteetit tyrmäsivät hänen haaveensa.
Ton kokoinen kiinteistö on yhdelle ihmiselle/pariskunnalle/perheelle jokseenkin toivoton urakka jos pitää käydä kodin ulkopuolella töissä tai jos ei ole perhanasti rahaa. Ja jos on niin miks ostais halvalla "ei minkään näköisen" kun maassa on läjäpäin kauniinpiakin rakennuksia myynnissä.

Jos tönöt ovat jokseenkin kunnossa niin joku saattaapi löytää tuosta paikan liiketoiminnalleen.

• Tykkää
Reactions: Echo
Tossa on vanhukselle ny käyny sillai, että realiteetit tyrmäsivät hänen haaveensa.
Ton kokoinen kiinteistö on yhdelle ihmiselle/pariskunnalle/perheelle jokseenkin toivoton urakka jos pitää käydä kodin ulkopuolella töissä tai jos ei ole perhanasti rahaa. Ja jos on niin miks ostais halvalla "ei minkään näköisen" kun maassa on läjäpäin kauniinpiakin rakennuksia myynnissä.

Jos tönöt ovat jokseenkin kunnossa niin joku saattaapi löytää tuosta paikan liiketoiminnalleen.

Tosi, muuten!

Mulle riittäisi huone ja tupa. Ja pihalle saunarakennus.

Mitään pointtia maksaa kiinteistöveroakaan suuremmasta. Lämmityksestä puhumattakaan.

Kurikka on Suomalainen tuppukylä joka sijaitsee Etelä-Pohjanmaan maakunnassa. Kurikan väkiluku on 20 959 ja pinta-ala 1 743,90 km², josta 1 724,62 km² maata ja 19,28 km² sisävesiä. Vuoden 2009 alussa Jurvan kunta liittyi Kurikkaan. Vuoden 2016 alussa myös Jalasjärvi liittyi Kurikkaan.
Vähän korjasin:barefoot: vaikken ole ikinä käynyt:notworthy:

Mulle riittäisi huone ja tupa. Ja pihalle saunarakennus.
Palasin just ihmisten pitäjästä, itse asiassa ei kovinkaan kaukaa tuosta.
Porstua, keittiö ja tupa jossa makuukammari. Yläkerrassa pieni aula ja kesähuone. Saunarakennus ja savusauna ja pieni lampi. Hirsinavetta ja latorakennus.
Jos menee kuin meinaan niin muutan tuonne jonain päivänä.

Porstua, keittiö ja tupa jossa makuukammari. Yläkerrassa pieni aula ja kesähuone. Saunarakennus ja savusauna ja pieni lampi. Hirsinavetta ja latorakennus.

Kuulostaa paratiisilta ku ois vieraillekin yläkerrrassa oma huone. Kyl se talvella sen verran lämpöä pitäisi että makuupussilla pärjäisi... Siis mä ja mies, vieraat saisivat oikean makkarin.

Eli muutat mun toiseen unelmaan..ensimmäinen on viidakko josta kajahtais ain välillä Tarzanin huuto ilmoille!!!:love::love::love:

Yhteistyössä