V
vieras
Vieras
lähdin aamulla liikkeelle lapsen kanssa klo7. mummu haki lapsen hoidosta päivällä ja piti illan, mulla oli illalla suoraan töiden jälkeen palaveri. hain lapsen ja tulin kotiin.
1.mies oli syönyt kaiken lasagnen, mulle ei ollu mitään ruokaa, oli HIRVEE nälkä ja meni hermo.
mies ollu tänään 7-16 töissä, mä 7.30-21. no leipää naamaan ja lapsi nukkumaan.
mies lähti lenkille, mä siivosin keittiön ja täytin astianpesukoneen.
kävin suihkussa ja tipahdin tähän sohvalle.
mies tulee lenkiltä ja kysyy; voisko ton pyykkikoneen pistää päälle, loppuu kalsarit (mies viljelee niitä ympäriinsä, mä kyl pesen kaiken mikä pyykkikoriin asti menee). vastasin, et tietysti voi, enkä evääni liikauttanu.
sit mies uudestaan; niin mul loppuu kalsarit.
sanoin, et niin se pesukone on siellä kodinhoitohuoneessa.
mies sit et ei hän osaa sitä käyttää.
sanoin, et opettele iso mies, mä en aio just nyt tästä nousta mihinkään enkä aio valvoo et se kone lopettaa, johon mies et no hän voi kyl sit laittaa koneen ni sä laitat sit aamulla pyykit kuivuun. joo en laita, riittävästi ohjelmaa kun meen 6.30 ja sitä ennen vien lapsen hoitoon kun mies menee kaverinsa kyydillä töihin eikä voi viedä.
nyt se sit mököttää tuolla ja mun pitäs olla ihan rikki kun herralta loppuu puhtaat kalsarit. olen huono vaimo kun ei vois vähempää kiinnostaa just nyt. kiitos ja anteeks, hohhoijaa.
1.mies oli syönyt kaiken lasagnen, mulle ei ollu mitään ruokaa, oli HIRVEE nälkä ja meni hermo.
mies ollu tänään 7-16 töissä, mä 7.30-21. no leipää naamaan ja lapsi nukkumaan.
mies lähti lenkille, mä siivosin keittiön ja täytin astianpesukoneen.
kävin suihkussa ja tipahdin tähän sohvalle.
mies tulee lenkiltä ja kysyy; voisko ton pyykkikoneen pistää päälle, loppuu kalsarit (mies viljelee niitä ympäriinsä, mä kyl pesen kaiken mikä pyykkikoriin asti menee). vastasin, et tietysti voi, enkä evääni liikauttanu.
sit mies uudestaan; niin mul loppuu kalsarit.
sanoin, et niin se pesukone on siellä kodinhoitohuoneessa.
mies sit et ei hän osaa sitä käyttää.
sanoin, et opettele iso mies, mä en aio just nyt tästä nousta mihinkään enkä aio valvoo et se kone lopettaa, johon mies et no hän voi kyl sit laittaa koneen ni sä laitat sit aamulla pyykit kuivuun. joo en laita, riittävästi ohjelmaa kun meen 6.30 ja sitä ennen vien lapsen hoitoon kun mies menee kaverinsa kyydillä töihin eikä voi viedä.
nyt se sit mököttää tuolla ja mun pitäs olla ihan rikki kun herralta loppuu puhtaat kalsarit. olen huono vaimo kun ei vois vähempää kiinnostaa just nyt. kiitos ja anteeks, hohhoijaa.