VOI TAIVAS TOTA MIESTÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lähdin aamulla liikkeelle lapsen kanssa klo7. mummu haki lapsen hoidosta päivällä ja piti illan, mulla oli illalla suoraan töiden jälkeen palaveri. hain lapsen ja tulin kotiin.
1.mies oli syönyt kaiken lasagnen, mulle ei ollu mitään ruokaa, oli HIRVEE nälkä ja meni hermo.
mies ollu tänään 7-16 töissä, mä 7.30-21. no leipää naamaan ja lapsi nukkumaan.
mies lähti lenkille, mä siivosin keittiön ja täytin astianpesukoneen.
kävin suihkussa ja tipahdin tähän sohvalle.
mies tulee lenkiltä ja kysyy; voisko ton pyykkikoneen pistää päälle, loppuu kalsarit (mies viljelee niitä ympäriinsä, mä kyl pesen kaiken mikä pyykkikoriin asti menee). vastasin, et tietysti voi, enkä evääni liikauttanu.
sit mies uudestaan; niin mul loppuu kalsarit.
sanoin, et niin se pesukone on siellä kodinhoitohuoneessa.
mies sit et ei hän osaa sitä käyttää.
sanoin, et opettele iso mies, mä en aio just nyt tästä nousta mihinkään enkä aio valvoo et se kone lopettaa, johon mies et no hän voi kyl sit laittaa koneen ni sä laitat sit aamulla pyykit kuivuun. joo en laita, riittävästi ohjelmaa kun meen 6.30 ja sitä ennen vien lapsen hoitoon kun mies menee kaverinsa kyydillä töihin eikä voi viedä.
nyt se sit mököttää tuolla ja mun pitäs olla ihan rikki kun herralta loppuu puhtaat kalsarit. olen huono vaimo kun ei vois vähempää kiinnostaa just nyt. kiitos ja anteeks, hohhoijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Olet kyllä huonosti kouluttanut miehes, ap.

tarviihan se nyt opastaa pesukonetta käyttämään, ja olemaan vaatimatta, että sä teet kaiken

mä en aikuista ihmistä ala kouluttaan, mut en myöskään pyykkää sen kalsareita, kone on ihan vapaassa käytössä tuolla.

Mulla oli melko sama juttu jokunenaika sit ukon kans. Se valitti, et hänen farkut on kaikki (3kpl) likasii, pitäs pestä. Sanoin, laita sit koneeseen ja pese... juu, omat farkut oli pessy, ei sit voinu muuta pyykkikorista sinne koneeseen tunkee :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Olet kyllä huonosti kouluttanut miehes, ap.

tarviihan se nyt opastaa pesukonetta käyttämään, ja olemaan vaatimatta, että sä teet kaiken

mä en aikuista ihmistä ala kouluttaan, mut en myöskään pyykkää sen kalsareita, kone on ihan vapaassa käytössä tuolla.

Sehän on koulutusta, että pistää miehen jo suhteen alussa tavoille. Eli ettei ala tollasta roolia vetämään.

Huhhuh, meillä huolehditaan joka ilta, että kaikille riittää ruokaa. Jos syö loput, niin sitten kokataan jotain puolisolle.

Ja että ei osaa käyttää pesukonetta? :o

Miten olet ikinä antanut edes ton tilanteen mennä tohon.... Meillä tasantarkkan mies tekee minun kanssa kaikki kotityöt ja hoitaa samoja asioita kun minä.
Olet tainnut opettaa miehesi siihen että passaat häntä.. noh jos kauan olette yhdessä ollut, niin aika paha lähtee uudelleen kouluttamaan enää :(

Yhteistyössä