tää on niin tätä, oon ainoa aikuinen meidän perheessa!!!!!

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 606
1
36
mies soitti(on ollut kaverillaan juhlimassa ja tulee tänään kotiin)niin kun ollaan menossa mökille tulee tunnin päästä ja sit lähdetään. siis taas joudun pakkailemaan ja järjestämään kaiken! se voi lähteä tosta vaan, ottaa pari paitaa ja kalsarit ja mä organisoin lapsen viikon jutut taas yksin ja muutakin mitä tarvii.

Meillä mies aina motkottaa kun lähdöt kestää, niin kauppaan kuin muuallekin lähteminen. Herra ei vaan ymmärrä, että hivenen pitempään mulla menee laittaa kolme muksua valmiiksi+ itteni, kun hänellä yksin.
Ja sama siis jos ollaan johonkin matkalle lähdössä, kun hänen pitäisi laittaa omat tavarat niin kehtaa vielä koko ajan kysellä multa missä se mun paita on, ootko nähny vyötä jne |O

Ai tuo on aikuisuutta, mä luulin että se on vaan mun hommia meidän perheessä järjestää kaikki. Laitan ja pakkaan jopa silloinkin kun en itse edes pääse mökille mukaan vaan menen töihin ja se jos mikä stressaa ja toisaalta ihmetyttää että miks hemmetissä olen tällaiseen ajautunut!

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Meillä mies aina motkottaa kun lähdöt kestää, niin kauppaan kuin muuallekin lähteminen. Herra ei vaan ymmärrä, että hivenen pitempään mulla menee laittaa kolme muksua valmiiksi+ itteni, kun hänellä yksin.
Ja sama siis jos ollaan johonkin matkalle lähdössä, kun hänen pitäisi laittaa omat tavarat niin kehtaa vielä koko ajan kysellä multa missä se mun paita on, ootko nähny vyötä jne |O

Niin tuttua :D ja yleensä se paita on siellä mihin mies on sen jättänyt :whistle: kaapista yllättäen löytyy kaikki muut B)

Yhteistyössä