voi surku

Tapasin viime toukokuussa ihanan miehen ja pitkään kaikki sujuikin hyvin.Vaan sitten alkoi rakkaus loppua mua kohtaan ja pikku hiljaa alkoi suhdekin loppua.Eilen tuli sitten lopullinen ero.Muutakin miehen menneisyyteen liittyvää vaikutti tähän kaikkeen, hän ei ollut vielä valmis suhteeseen minut tavattuaan.Nyt on vaan niin kamalan paha mieli ja jotenkin petetty olo. kiitos kun sain avautua!
 
harmaillen
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
Tapasin viime toukokuussa ihanan miehen ja pitkään kaikki sujuikin hyvin.Vaan sitten alkoi rakkaus loppua mua kohtaan ja pikku hiljaa alkoi suhdekin loppua.Eilen tuli sitten lopullinen ero.Muutakin miehen menneisyyteen liittyvää vaikutti tähän kaikkeen, hän ei ollut vielä valmis suhteeseen minut tavattuaan.Nyt on vaan niin kamalan paha mieli ja jotenkin petetty olo. kiitos kun sain avautua!
:( eiköhän aika auta tähänkin asiaan, olitkohan joku välikappale tai pehmike edellisen suhteen jälkeen?
 
tiedä sitä.alussa oltiin hyvinkin rakastuneita sitten vaan suru tuli miehelle(hänen vaimonsa kuoli jokunen vuosi sitten).On vaan niin avuton olo kaikesta.Lapsetkin olivat jo hyväksyneet hänet meidän perheeseen eli aika vaikeeta heillekin.
 
MINNA
SIIRI-JENSKA:tiedän miltä susta tuntuu,olen itse kokenut saman,olin välikappale yhdelle eronneelle miehelle joka ikävöi ex-naistaan ja palasi lopulta takaisin sen ex-naisensa luokse.
Haikea on aina olo,mutta kyllä se siitä ja onhan kevät tulossa.Oletko laittanut ilmoitusta sinkku sivuille,nythän on uusi sinkku sivusto joku e konkat,laittele sinne ilmoitus,niin voit löytää sen kunnollisen miehen.
 
kyllä mulla on yhdellä sivustolla profiili, mutten ole sitä vielä ainakaan avaamassa.En vaan pysty nyt edes ajattelemaan uutta suhdetta ja lastenkin takia annan nyt miesten kyllä olla ihan omassa arvossaan.Kai se aurinko joskus vielä tähänkin risukasaan paistaa.Ja soittelipa tuo mies minulle tänään kun oli epävarma päätöksestään.Saa nähdä.Taidan olla aika hämmentynyt tällä hetkellä itsekin kaikesta.Ja totta, kevät tulee ja asiathan minulla on kuitenkin pohjimmiltaan oikein hyvin :) Positiivinen asenne niin eiköhän tämä tästä, vaikka välillä surettaakin ihan p*******sti. Öitä kaikille!
 
MINNA
SIIRI-JENSKA:Voimia,kyllä sä vielä löydät sen oikean miehen joka ei päästä susta irti ollenkaan.
Mä itse olen huomannut,että miehet katsoo vaan naisen ulkonäköä,musta se sisäinen kauneus on tärkeämpi,moni ulkoisesti kaunis on läpimätä ihminen sisäisesti!
Sulla on sentään lapsia,nauti heistä,kyllä se oikea astuu ajallaan sun elämään,siitä olen varma!
 

Yhteistyössä