Voi STNA!!!(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
No, ne on sentään prinsessoja. Ei ötököitä, kuten erään taitelijan äiti tänne yksi päivä laittoi kuvan http://www.aijaa.com/v.php?i=3186931.jpg

:D

Voi taivas, toihan on kuin vanhan kunnon ajan hämähäkki, joita pukuhuoneiden yms. seinille pojat piirtelee. :laugh:

Meillä oli eräänä päiväni ilmestynyt pojan huoneen seinään PIPPELI! En tiennyt itkeäkö vai nauraako, joten tartuin telaan ja maalasin yli :snotty:

Ap oli kyllä saanut hienoja prinsessoja :D

Meillä Mossad kopioi Hekan piirustustyylin ja piirteli autoja seiniin ja odotti, että Heka (silloin n. 3v) saa syyt niskoilleen. Ja sama muksu piirteli Stasin nimen alkukirjaimia rappusissa joka ikisen askelman kohdalla seinään, itse 3-vuotiaana ja kuvitteli, että Stasille suututaan... :D

Eli taiteilijoita ja taitdeväärennöksiä löytyy.

Meillä ei ole muuten koskaan *koputtaa puuta* edes yritetty piirtää seinille. Lapset nyt 5,5v ja 3,5v. Nuorin on 8kk.... ehkä se sit piirtää noitten kahden edestä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
No, ne on sentään prinsessoja. Ei ötököitä, kuten erään taitelijan äiti tänne yksi päivä laittoi kuvan http://www.aijaa.com/v.php?i=3186931.jpg

Voi taivas, toihan on kuin vanhan kunnon ajan hämähäkki, joita pukuhuoneiden yms. seinille pojat piirtelee. :laugh:

Meillä oli eräänä päiväni ilmestynyt pojan huoneen seinään PIPPELI! En tiennyt itkeäkö vai nauraako, joten tartuin telaan ja maalasin yli :snotty:

:laugh: Apua. Et sitten kehystänyt ?

No meillä eka kissa raapi muuton jälkeen pari riekaletta, kun joutui "eroamaan" kahdesta muusta kissasta niin ilmaisinäin mielipiteensä No nyt tämä toinen kissa, joka otettiin sen seuraksi niin villiintyessä hyppii tapeteille! Yrittää siis kivetä seinää pitkin :D
No nyt kun viime maantaina jäin sänkyyn vielä lepäämään, kun poika katsoi lastenohjelmia. On aina ollut haluton piirtämään ja olin juuri viikonloppuna saanut innostettua sitä piirtämään niin oli sitten seinään sinisellä tussilla piirtänyt kolme rastia |O Eil lähtenyt kostealla rätillä pois. Haalistui ja vähän levisi. No muuttoa ennen menee tapetit uusiksi ettei mee vuokravakuudesta. Niin ja poika on 5v. :ashamed:

Tuli näistä taiteilijoista mieleen, et mun nuorimmalla veljellä oli aikanaan suuria vaikeuksia oppia kirjoittamaan. Eräänä kauniina päivänä kuitenkin (auton hajottua ) ilmestyi saunan lauteisiin kuulakärkikynällä teksti "paska auto romuna" ilman ainoatakaan virhettä... Eipä siinä ihan hirveesti voinut suuttua kun toinen oli kuitenkin osannut kirjoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja eivät koskaan seiniin piirrelleet:
On siinä lapset olleet aikansa hiljaa kun moisen saaneet aikaseksi. EIkö jo varoituskellot soineet.

Mun lapset on usein hissukseen omassa huoneessaan. Palapeliä tekemässä, piirtämässä/värittämässä paperiin (!!!) tms.

Oi, ompas hienoja noin pienen tekemiksi. Meillä ei poika kiinnostu ihmisten piirtämisestä ollenkaan. Pitää olla autoja tms..

Niin kuin joku jo ehdotti; laita kivat kehykset ja näyttää vähemmän töhrityltä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Meillä Mossad kopioi Hekan piirustustyylin ja piirteli autoja seiniin ja odotti, että Heka (silloin n. 3v) saa syyt niskoilleen. Ja sama muksu piirteli Stasin nimen alkukirjaimia rappusissa joka ikisen askelman kohdalla seinään, itse 3-vuotiaana ja kuvitteli, että Stasille suututaan... :D

Eli taiteilijoita ja taitdeväärennöksiä löytyy.

Mäkin kirjoitin penskana mun veljen nimen nahkasohviin ja aattelin et se saa haukut siitä :D
Mut ne tulikin mulle :)........

Tuli näistä taiteilijoista mieleen, et mun nuorimmalla veljellä oli aikanaan suuria vaikeuksia oppia kirjoittamaan. Eräänä kauniina päivänä kuitenkin (auton hajottua ) ilmestyi saunan lauteisiin kuulakärkikynällä teksti "paska auto romuna" ilman ainoatakaan virhettä... Eipä siinä ihan hirveesti voinut suuttua kun toinen oli kuitenkin osannut kirjoittaa...

Kirjoitin aikoinani kotona rappusten pylvääseen vedenkestävällä tussilla siskoni nimen ja siis näin että piip rakastaa piippiä. Eli siskoni ihastuksen nimen. Siskoni oli silloin 13. Ja arvattavasti koko kotiväki oli mielissään...

:laugh: Apua. Et sitten kehystänyt ?

Metrin korkunen vehje, pienen pojan makuuhuoneen seinällä oli mulle vähän turhan härskiä :saint:

onneksi tapettiin..ettei lattiaan kuten meidän tytöt...
mustekynällä kuulkaas hienoja ukkoja tuli VUOKRA-ASUNNON lattia mattoon...
lähtötarkastuksessa talkkari repesi :|
laskua ei tullu mutta ne sai sen irti jotenkin

:D :D

Meillä toi 2v on taiteillu vasta vedenkestävällä tussilla imurin ja meidän sängynpäädyn :whistle: Onneks lähti sängystä irti käsidesillä.
2 v:n taideteokset ei vielä oo ihan noin kauniita kun ap:n taiteilijan tekemät.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
onneksi tapettiin..ettei lattiaan kuten meidän tytöt...
mustekynällä kuulkaas hienoja ukkoja tuli VUOKRA-ASUNNON lattia mattoon...
lähtötarkastuksessa talkkari repesi :|
laskua ei tullu mutta ne sai sen irti jotenkin

Näkisitpä meidän lastenhuoneen lattian.
Jep, mustekynää.
Juu, vuokra-asunto.

Yhteistyössä