voi rähmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
mun mies ei antaisi käyttää tietokonetta,ei edes opiskeluun....tuntuu että vihaa tätä aparaattia. no en kyllä kerkii aina muuta tekemään kun oikein innostun. no toki vessassa käyn ja kaupassa kun pääsen,on niin kaukana ja mies lähtee myös mukaan sillon. onko ihan normaali mies? voishan se nyt itte tehdä ruokaa ja pyykit osaakin pestä..ja tiskaa ja siivoo,mutta kehtaakin valittaa. enkö mä saa tehdä mitä haluan omassa kodissani? antakaa vähän tukea mulle,on niin paha mieli : (

mä ymmärrän erittäin hyvin, että sun miehes ei oikein antais sun käyttää tietokonetta jos sä et muuta saa tehtyä kun koneelle pääset. muakin rassaa ja useammin kuin kerran luvannut lukottaa/viedä nettipiuhat mieheltä kun kone aukeaa ekana kun herää ja menee kiinni puoliltaöin.

no voihan se luulla,mutta kyllä se usein tulee katsomaan ja näkee millä palstalla olen. joskus se uhkaa katkasta sähkötkin jos olen liian myöhään koneella. on kuin vankilassa olisin ja kahdeksalta pitäisi kuulemma mennä nukkumaan

Alkuperäinen kirjoittaja tietokoneriippuvaisen vaimo:
mä ymmärrän erittäin hyvin, että sun miehes ei oikein antais sun käyttää tietokonetta jos sä et muuta saa tehtyä kun koneelle pääset. muakin rassaa ja useammin kuin kerran luvannut lukottaa/viedä nettipiuhat mieheltä kun kone aukeaa ekana kun herää ja menee kiinni puoliltaöin.

oot sä törkee! kuin sun mies sietää kuunnella tollasta. koitappas kunnioittaa vähän enemmän

Yhteistyössä