Voi pirulauta, toi poikahan JUO LASISTA!


:headwall: Mä oon tuputtanu tuttipulloa ja nokkamukia vuorotellen, että saisin juomaan vähän vettä (ruokajuomana), mut ei. Ei millään. Nyt sitte hörppäsin ite tuopista vettä poika sylissä. Kaveri rupes kurottamaan lasin perään, ni ajattelin antaa yrittää. Ja siitähän se joi! Ei oo sitte juolahtanu mieleen, että juoda vois lasistaki. Että voi ihminen olla tyhmä! :headwall:
 
vieras
tuli mieleen kaveri, joka oli ihan huolissaan kun lapsi ei osannut 11kk ikäisenä kontata. Ryömi vain ja kieri. Neuvolassakin ihmetteli tätä ja hups - muksu otti ensiaskeleensa siinä terkkatädin nenän edessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuli mieleen kaveri, joka oli ihan huolissaan kun lapsi ei osannut 11kk ikäisenä kontata. Ryömi vain ja kieri. Neuvolassakin ihmetteli tätä ja hups - muksu otti ensiaskeleensa siinä terkkatädin nenän edessä.
meillä muuten isompi ryömi pitkiä matkoja ja liikkui niin. toinen tapa oli kävellä "puita pitkin" eli käveli ottaen tukea kaapeista, sohvista yms. välillä jopa ihan seinästä toisella kädellä. oppi sitten 10kk kävelemään ja meni pari päivää tuosta niin jo juoksi ja kiipeili. vielä pari päivää niin oppi konttaamaan :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
:headwall: Mä oon tuputtanu tuttipulloa ja nokkamukia vuorotellen, että saisin juomaan vähän vettä (ruokajuomana), mut ei. Ei millään. Nyt sitte hörppäsin ite tuopista vettä poika sylissä. Kaveri rupes kurottamaan lasin perään, ni ajattelin antaa yrittää. Ja siitähän se joi! Ei oo sitte juolahtanu mieleen, että juoda vois lasistaki. Että voi ihminen olla tyhmä! :headwall:
meillä muuten isompi taisi juoda noin 5kk lähtien ja aina piti olla lasissa/mukissa/kupissa kiinni kun joku jotain joi ja isompi oli vieressä. pienempi taisi aloittaa 6kk saman. isompi joi tavallisesta mukista itse noin vuoden vanhana ilman, että kasteli itsensä kokonaan.
 

Yhteistyössä