Voi piip! Taas kipeänä...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mie oon ollu nyt töistä pois liki joka toinen viikko, ku joko poju ollu kipeä tai sit ite oon ollu. Just muutama viikko sitten olin 4 päivää kovassa kuumeessa ja heti viime viikolla olin pojun kanssa kotona pari päivää ja mies loput, ku oli kuumeessa ja vatsataudissa. Eilen tuli töissä tosi huono olo ja kun iltapäivällä kotio pääsin, ku kuumeessahan mie olin, ku mittasin. Ei muuta ku nappeja nassuun ja toivoin, et kuume laskis. Viime yö meni heräillessä ja mahassa koko ajan inha tunne. Pari kertaa yöllä röyhtäsin, ni tuli oksennusta suuhun. Tänää heti aamusta ollu tosi heikko olo ja maha pulputtelee. Mut hitto, ku ei voi olla töistä pois. Nyt jo osa tilauksista myöhässä näitten poissaolojen takia ja taas tuotanto seisois jos mie oisin pois. Täytyy tänää varmaa laittaa pomolle meiliä, jos kyselee kuulumisia (kuten yleensä joka päivä kyselee ) ja pistää siihen, et täällä huonovointisena ja kuumeisena töitä paiskitaan Ja kaiken lisäks vielä 2 tuntia päivässä ylitöitä pitää nyt tehä, et sais aikataulun kiinni... :/ huoh...

Kurjaa, tiedän tunteen. Itsellä ollut flunssan takia jo kai pari viikkoa sairaslomaa tässä vuoden alussa ja vaikka tää työpaikka ei minun poissaolosta "kaadukaan", onhan mulla töitä mitä pitäisi tehdä tai ne siirtyy eteenpäin tai menee mönkään. Tai on koulutusta tai jotain.
Nyt oon menossa taas lääkäriin ja katotaan taas...

Mie en taas voisi olla nyt enää yhtään poissa, ennenkuin tuo tilausruuhka saadaan purettua. Ja täällä mie vaan tärisen kylmästä ja maha möyrii ja odotan vaan, et tuohon vähän matkan päähän tulee työkaveri, et pääsen edes vessaan... puol tuntia vielä odottelua...

Hitto tää olo tästä mihinkään kohene. Onneks sain apulaisen sentään tänne. PItäisköhän laittaa pomolle viestiä, et tänää vauhti hieman hitaampaa kuin eilen, ku kuumeisena ja pahoinvoivana koitan ahkeroida :whistle:

Meilläkin eräs työkaveri tuli töihin 38 asteen kuumeessa. Kun kukaan muu ei osaa tehdä hänen hommiaan, niin oli "pakko". Minun mielestäni se on pomon vika, jos ei ole tuuraajaa talossa! :o

Täällä sitä nyt sitten itse kärvistelen kipeänä. Taudin tosin sain pojaltani, joka oli viime viikolla flunssassa ja nyt sitten minä. :(

ei tarvii sit ihmetellä enää miks taudit jyllää ja jyllää ja ihan epidemioiksi asti. Tommoset itseään korvaamattomina pitävät ihmiset on todellisuudessa tän yhteiskunnan haittana kun sairastuttavat kaikki muut ja levittävät tautia ympäriinsä. Kiitti vaan sulle, teet enemmän haittaa kuin mitä luulet hyödyttäväsi. Paljonko se auttaa sun pomoas, että kohta kaikki muutkin on sun työpaikalla sairaina?

Mie käyn vain vessassa tuossa vähän matkan päässä, jossa on toisen firman työntekijöitä. Sama pomo vaan, ni sanon heitäkin työkavereiksi. Apulainen tuli hiomaan, mutta mie oon ainut koko firmassa, joka osaa suunnittelu- ja jyrsintäohjelmien käytön. Ja jos mie olen pois, ni koko tuotanto ja suunnittelu seisoo ja asiakkaat ei saa tilaamiaan tuotteita. Eli olen aikas korvaamaton tässä työssä. :/ Pomolle laitoin äsken viestin, et saa nähä kuin kauan jaksan, ni tuli vaan takas, et: "voi voi, koita punnertaa"

Yhteistyössä