Voi V---U että noi ukot voi olla tolloja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Mä ja lapset ollaan oltu pari päivää jo kuumeessa, mies terve. No tänään tuli töistä ja tokaisi iloisesti että "lähettäiskö asuntovaunulle yöksi?" ( meidän vaunu on siis vanhempieni luona). Mä olin monttu auki että häh?? Me ollaan kuumeessa :( Ukko vaan sit tiuskaisi että "no ei sitte, myydään sitte vaunu pois ku ei kerta käytetä". Että voi olla lapsellinen, ei varmaan olis ite ehottanu moista jos olis ollu kuumeessa. Nyt sit vaan lähti kyläilemään ja jätti mut kuumeisena hoitamaan sairaita lapsia :( Että voi olla aasi, ja ajattelematon.Meillä ei muisteta huomista naistepäivääkään milläänlailla.

Joo ajattelin tehä saman ukolle, jos sille tää tauti tulee. Hänellä on aina niiiiiin kamala olo kun on astekkin lämpöä, ei voi tehä muuta kuin maata sängyssä, on niiiiin huono olo.....Ja mulla sitten ei??? Voi helvata että osaa ottaa päähän. Niin paljo ettei voi sanoin kuvata.

Alkuperäinen kirjoittaja itku:
Mä ja lapset ollaan oltu pari päivää jo kuumeessa, mies terve. No tänään tuli töistä ja tokaisi iloisesti että "lähettäiskö asuntovaunulle yöksi?" ( meidän vaunu on siis vanhempieni luona). Mä olin monttu auki että häh?? Me ollaan kuumeessa :( Ukko vaan sit tiuskaisi että "no ei sitte, myydään sitte vaunu pois ku ei kerta käytetä". Että voi olla lapsellinen, ei varmaan olis ite ehottanu moista jos olis ollu kuumeessa. Nyt sit vaan lähti kyläilemään ja jätti mut kuumeisena hoitamaan sairaita lapsia :( Että voi olla aasi, ja ajattelematon.Meillä ei muisteta huomista naistepäivääkään milläänlailla.

Juuri tuon vuoksi minä en miestä riesakseni ota. Eilen tuttavapariskunnan luona vieraillessa taas mietin että onneksi mulla ei ole miestä ristinä.

Yhteistyössä