Mie oon ollu nyt töistä pois liki joka toinen viikko, ku joko poju ollu kipeä tai sit ite oon ollu. Just muutama viikko sitten olin 4 päivää kovassa kuumeessa ja heti viime viikolla olin pojun kanssa kotona pari päivää ja mies loput, ku oli kuumeessa ja vatsataudissa. Eilen tuli töissä tosi huono olo ja kun iltapäivällä kotio pääsin, ku kuumeessahan mie olin, ku mittasin. Ei muuta ku nappeja nassuun ja toivoin, et kuume laskis. Viime yö meni heräillessä ja mahassa koko ajan inha tunne. Pari kertaa yöllä röyhtäsin, ni tuli oksennusta suuhun. Tänää heti aamusta ollu tosi heikko olo ja maha pulputtelee. Mut hitto, ku ei voi olla töistä pois. Nyt jo osa tilauksista myöhässä näitten poissaolojen takia ja taas tuotanto seisois jos mie oisin pois. Täytyy tänää varmaa laittaa pomolle meiliä, jos kyselee kuulumisia (kuten yleensä joka päivä kyselee ) ja pistää siihen, et täällä huonovointisena ja kuumeisena töitä paiskitaan Ja kaiken lisäks vielä 2 tuntia päivässä ylitöitä pitää nyt tehä, et sais aikataulun kiinni... :/ huoh...