voi perse! panin vahingossa miehen työkaveria!!

  • Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti
Toivottavasti
Toivottavasti mieheses kuulee tästä häneltä, mä haluaisin nähdä ilmeen. Sit voit nussia uudestaan.

Miehelläs kävis tuuri jos kuulis. Koska turhaan se suhun luottaa. horo
 
vierailija pera
Näitähän köy, itse kävin yhtä mammaa auttamassa kun sen mies oli kertaamassa ja lapset siskolla.. sunnuntaiaamulla vessassa pyyhin sormeani kaljuun ja kirjoitin peiliin hyvä p*** kiito t:pera.

Samassa tilassa oli suihku ja sauna, kertaukset oli sunnuntaina loppumassa niin varmaan äijä halusi saunoa kun pääsee kotia... liekö höyry paljastanut kirjoituksen.

Jos paljasti niin on siinä ollu tekeminen kun koittaa selittää..

Toinen mamma sammusi kesken leikin niin leikkelin mättään paljaaksi ja tussilla joka ei ollu vesiliukonen perseen päälle tekstin hyvä kakkonen t:pera

Ja nimeni ei ole pera..ei kai sitä itseään paljastamaan..

Tehkäähän samoja jäyniä vaikka pahalta tuntuvat niin myöhemmin naurattavat ainakin itseään!
 
vierailija
juttu meni niin että olin viikonloppuna viihteellä yksin. mies luuli että menin tyttökavereiden kanssa. todellisuudessa kukaan niistä ei sit päässy lähtemään ja menin yksin kun kerrankin pääsin. baarissa tapasin ihanan miehen, tanssittiin ja panemiseksihan se sit lopulta meni (miehen kämpillä ).

järkytys oli suuri kun samainen ukko astelee ruokakaupassa vastaan. yritin maastoutua munakoisojen joukkoon mutta mies meneekin jututtamaan miestä ja käy ilmi että on sen työkaveri!!! voi perse, vaan mulla voi olla näin huono tuuri!
Ei hätää kerro miehelles et se oli vaa vahinko kyl se ymmärtää
 

Yhteistyössä