voi perse! panin vahingossa miehen työkaveria!!

  • Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti
Sitä saamitä tilaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Haluisin kyllä tietää miten pannaan vahingossa.. :whistle:
no en suinkaan mä nyt tarkotuksella kuksi miehen työkaveria!! en mä meinannu siitä kiinni jäädä. :(
Niin mutta vahingossa kävit jakamassa vieraalle miehelle joka takoituksella osoittautui olemaan sun miehen (joka kuuluu olla ainoa ketä panet) työkaveri?
Voi vittu että naurattais kuunnella työpaikan kahvipöydän jutut. - Vittu minkä horon raahasin himaan viikoloppuna, oli varattu ja kännis ku apina. eikä se oikein osannut panna edes ja vielä vaati paljaana ja lasti sisälle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saamitä tilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Haluisin kyllä tietää miten pannaan vahingossa.. :whistle:
no en suinkaan mä nyt tarkotuksella kuksi miehen työkaveria!! en mä meinannu siitä kiinni jäädä. :(
Niin mutta vahingossa kävit jakamassa vieraalle miehelle joka takoituksella osoittautui olemaan sun miehen (joka kuuluu olla ainoa ketä panet) työkaveri?
Voi vittu että naurattais kuunnella työpaikan kahvipöydän jutut. - Vittu minkä horon raahasin himaan viikoloppuna, oli varattu ja kännis ku apina. eikä se oikein osannut panna edes ja vielä vaati paljaana ja lasti sisälle.
vitustako sinä tiiät mitään??! mies oli enemmän kännissä kun minä enkä vaatinu paljaalla - enhän mä nyt hullu oo! mene muualle siitä jeesustelemasta!
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä saamitä tilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Haluisin kyllä tietää miten pannaan vahingossa.. :whistle:
no en suinkaan mä nyt tarkotuksella kuksi miehen työkaveria!! en mä meinannu siitä kiinni jäädä. :(
Niin mutta vahingossa kävit jakamassa vieraalle miehelle joka takoituksella osoittautui olemaan sun miehen (joka kuuluu olla ainoa ketä panet) työkaveri?
Voi vittu että naurattais kuunnella työpaikan kahvipöydän jutut. - Vittu minkä horon raahasin himaan viikoloppuna, oli varattu ja kännis ku apina. eikä se oikein osannut panna edes ja vielä vaati paljaana ja lasti sisälle.

Saattaa vielä kertoa et näki saman eukon kaupassaki mut onneks se ei tullu jutteleen :)
Saattaa jopa kertoa tuntomerkkejäki joista joku vaikka saattaa osata laskee yhteenlaskun oikein :)

No eiks sitä niin sanota et tyhmästä päästä kärsii.....
 
Kekku
Eihän ap vahingossa pannut? Ihan pani menemään, mutta vahinko oli se,et mies olikin miehen työkaveri. Näin ainakin ymmärsin rivien välistä? Kun ei pitänyt jäädä kiinni.
 
vieras
joskus tarvitaan sitä vaihtelua siihen pitkäänkin parisuhteeseen. täällä kenenkään on turha kiillotella kruunuaan ja arvostella toisia. jokainen tekee omat ratkaisunsa.
ap:lle: miten voi olla noin kurjan huono tuuri :D
 
panomies
Mulla oli yksi nuori 18-19-vuotias naisseuralainen eräässä baarissa.. jo illan jälkeen sitten kuulin kaverilta, että sitä oli sitten pannut kaverini "Reiska" ja "Reiskan" velikin oli pannut ja kaikki muutkin mun kaverit oli kuulema pannut sitä ja vähintään koko puoli kaupunkia joita en edes tunne.. hy hyh hyh.. olo tuli.
 
panomies
Intissä saukkasin yhen muijan kanssa, mutta sitäpä ei kukaan tiennyt. Muija tosin kertoi mulle että mun tupakaveri pettää sitä ja haluaa vaihtaa muhun... ks. tupakaveri aina leveli naisasioilla tuvassa, ja haisteli aina velvin jälkeen sormiaan kun oli taas saanut ja auko mulle päätä nais asioista.. mut eipä se tiennyt et mulla on salasuhde sen muijan kanssa.. heh..
 
"vieras"
Voi raukkaa,ihanko vahingossa panit miehes työtoveriaHa,eipä tule täältä myötätuntoo,miehes on saanu aika paskan akan! Toivottavasti miehes huomaa paneskelus,tuskin on ensimmäinen tai viimenen kerta.
 

Yhteistyössä