Voi perkelee perkele se akka tulee tänne

Alkuperäinen kirjoittaja vieraas:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen äiditön:
Eipä tule mun äiti enää... ei soita... en kuule ääntä, en näe enää koskaan.
äidittömät 1 ja 2, voitte alottaa tästä aiheesta ihan oman ketjunne. hus hus.
Niih. Tää ketju on niille joiden äidit on.. tota.. men löydä nyt tarpeeks nättiä ilmaisua tähän :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:( Pssst, älä päästä sisään. :whistle:
Ei pysty, se pisti pikkusiskon soittamaan ja tulee sen siivellä.
No voi paska. :( Onneksi mulla ja äidilläni on sen verran välimatkaa ettei tarvii pelätä vierailua. Ja se on mun pelastukseni. :whistle:
Juuh, välimatkaa mukavasti meilläkin mutta nyt se on perkele täälläpäin :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:( Pssst, älä päästä sisään. :whistle:
Ei pysty, se pisti pikkusiskon soittamaan ja tulee sen siivellä.
No voi paska. :( Onneksi mulla ja äidilläni on sen verran välimatkaa ettei tarvii pelätä vierailua. Ja se on mun pelastukseni. :whistle:
Juuh, välimatkaa mukavasti meilläkin mutta nyt se on perkele täälläpäin :headwall:
:kieh: Koita kestää... :/

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mutsi nimittäin :headwall:
mielenkiinnolla odotan että mitäs oma lapses sitten ajattelee kun on aikuinen sinusta?!? sen verran sun kirjoituksista on saanut käsitystä että vähän taitaa olla lepakoita tabulissa..
 
jenni
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mutsi nimittäin :headwall:
mielenkiinnolla odotan että mitäs oma lapses sitten ajattelee kun on aikuinen sinusta?!? sen verran sun kirjoituksista on saanut käsitystä että vähän taitaa olla lepakoita tabulissa..
Satavarmasti parempaa ku minä omastani.
Jännä huomata miten toiset ihmiset ajattelevat että äidit ovat aina ihmisiä jotka eivät tee mitään väärin ja joita rakastetaan aina kaikesta huolimatta.
Monen äiti/isä on pilannut lapsensa lapsuuden mm dokaamalla, väkivaltaisella kodilla jossa henkisen/fyysinen väkivalta on ollut osana kasvatusta...joten on aika luonnollista ettei sellaista ihmistä kaipaa elämäänsä sen jälkeen kun on omilleen muuttanut.

 
Kirstiina
Katselin ihan rauhassa telkkaria/touhusin lasten kanssa/muuta normaalia kotihommaa kello 19.00. Puhelin soi.

Minä: Haloo.
Äiti: Minä täällä. Mitä lapset tekee?
Minä vastaan vielä ihan normaalisti, vaikka kuulenkin, että sitä on otettu jo kuppia.
Tässä kohtaa puhelut jatkuvat kahdella eri tavalla.

Vaihtoehto A:
Ä: Lainaa kakskymppiä Maksan kyllä takasin ku palkka tulee ensi viikolla.
M: Ei ole.
Ä:Kyllä mie maksan takasin.
M:ku ei ole.
Ja jatkuu samaa rataa, kunnes väsyy jankaamaan.

Vaihtoehto2:
Äiti alkaa juoruamaan siskoisani tai jostakin sukulaisesta jonka hädin tuskin tunnen, mitä ihmeellisen kummallista on tapahtunut ja voi voi kun on niin hemmetin mielenkiintoista. Minä vastailen tympääntyneenä samalla omia omiani jatkaessa että jaa, hmm, yhym edes kunnolla kuuntelematta, kunnes lopulta keksin sanoa, että en nyt kerkiä enempää puhumaan.

Toinen juttu, että kun äiti asui kävelyetäisyyden päässä minusta niin saattoi tukkia kylään humalassa vonkaaman sitä rahaa just ku saanu lapset nukkuman tai muuta yhtä ihanaa. :headwall:

Kunnes yhden kerran mun mieheni sai raivarit ja syöksy kamarista huutamaan päin pläsiä, että vittu etkö tajua kun sanotaan ei niin se tarkottaa ei. Akka meni ihan hämilleen ku luuli ettei mies oo ees kotona. Vähän änkytti ja häipy. Myöhemmin alko vittuilemaan miehen käytöksestä. Multa paloi käämit. Sanoin sille tiukasti, että jumalauta nyt loppui mulle humalassa soittelut ja humalassa ei tarvi meille tulla. Selvin päin sinua just ja just kestää ja lapset tykkää, mutta kännissä niiden ei tarvi sinua nähdä ja minä näin kakarana ihan tarpeeksi. Meni akka hiljaseksi. :D Sittemmin on kyllä vielä soitellu humalassa, mutta tosi harvoin kun hoksannu että lyön heti luurin korvaan jos kuulen että se on humalassa eikä sillä ole mitään tärkeää asiaa. Muuttipa se poiskin tästä kaupungista. Ensin soitteli puoli vuotta harvakseltaan niin kännipuheluitaan ja uhkaili, että muuttaa pois, kun minäkään en kerta häntä tarvi. Piti vielä yrittää syyllistää. :kieh: vastasin vain että selvinpäin olet meille edelleenkin tervetullut mutta jatkuvasti ei tarvi ravata ja klik-tuut-tuut-tuut.


Että sellainen äiti mulla. Muistan, että olen jo varhaisteininä ajatellu, että nuorisokotikin olisi varmasti kivempi paikka asua ja eipä paljon hetkauttais jos tuo kuolisi, kun kasvatti lapsistaankin tunnevammasia.
 
Kirstiina
Kerran pari vuodessa tulee äidiltä päivällä puhelu: "Voi vitsi, kun poliisit meinas pysäyttää minut kun ajoin aamulla navetasta kotiin. Mutta onneksi ne ottiki sen joka ajo siinä vähän minun edessä. hehe. Oishan se jännää kulkea taksilla töissä!" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja äiditön:
aatteleppas niitä joiden äiti on mullan alla,kuten omani.paljon antaisin että hänet vielä näkisin
Ja kaikkienko pitäisi olla onnellisia kusipää äideistään ihan vaan sen takia että joillakuilla ei ole enää äitiä?
kyllä - ja kukaan ei saa haukkua anoppia, koska kaikilla ei ole sellaista, eikä myöskään saa sanoa, että lapset ärsyttää koska kaikki ei saa lapsia :saint:

....ja ja ja ja.....jne.

 

Yhteistyössä