Kaapit tyhjät ja kauppaan ei jaksa. Kotiin tullessa meinasin että löytyy tonnikalaa, tomaattimurskaa ja pastaa, oisin tehnyt kastikkeen pastalle. Mutta tomattimurskaa ei olekaan. Mitäs mä nyt sitten ruuaksi teen? En varmasti jaksa kauppaan, syödään sitten mielummin pelkkää tonnikalaa ja pastaa.