Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
Kiitos. :flower:
hyvä
Kiva kehua itseään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Aivan, meinasinkin mainita että farmari ja prisma, toki nämä 2 asiaa aina kuuluvat lapsiperheen arkeen. *voiko enää stereotyyppisemmäksi juntismiksi mennä*
Sinua ei sitten yhtään haittaa, että sinusta saa tosi töykeän kuvan?
Miksi se minua haittaisi, en tunne teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tai mitä se tähän liittyy? Etkö pysy ajan hermolla keskustelussa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikä se oli, kysy uudestaan?
Viitaten aloittajan tapaukseen, milloin olitkaan itse kulkenut viimeksi sen 17km kauppaan ja takaisin jalkaisin lapsen kera?
Luepaas koko ketju alusta pitäen ja koita ymmärtää lukemasi, tuosta kysymyksestähän koko ketju alkoi??? Sinä olet ainoa joka vetää mukaan lähiöäitejä jotka tykkä ajella farkullaan lähikauppaan.... Eli ole hyvä ja vastaa kysymykseen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
hyvä
Kiva kehua itseään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Aivan, meinasinkin mainita että farmari ja prisma, toki nämä 2 asiaa aina kuuluvat lapsiperheen arkeen. *voiko enää stereotyyppisemmäksi juntismiksi mennä*
Sinua ei sitten yhtään haittaa, että sinusta saa tosi töykeän kuvan?
Miksi se minua haittaisi, en tunne teitä.
Tuo asenne kertoo sinusta jo paljon :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tai mitä se tähän liittyy? Etkö pysy ajan hermolla keskustelussa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikä se oli, kysy uudestaan?
Viitaten aloittajan tapaukseen, milloin olitkaan itse kulkenut viimeksi sen 17km kauppaan ja takaisin jalkaisin lapsen kera?
Luepaas koko ketju alusta pitäen ja koita ymmärtää lukemasi, tuosta kysymyksestähän koko ketju alkoi??? Sinä olet ainoa joka vetää mukaan lähiöäitejä jotka tykkä ajella farkullaan lähikauppaan.... Eli ole hyvä ja vastaa kysymykseen. =)
Siitähän tässä nyt on kysymys. Turha väittää että kaikki autolliset asuu 17km päässä kaupasta. Ei muuten asu.
Älä jankkaa, keskustelu siirtyy eteenpäin ja muokkautuu keskustelijoiden myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja No kuule:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
hyvä
Kiva kehua itseään![]()
mä rekkautuisin jos se onnistuisi on mulla mustana nikki
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lunatic.. saat mut pahalle päälle |O tahallas oikein härkit.. argh!
Ei kannata vaivautua suuttumaan... koska sitähän se juuri haluaa... mä ainakin nauran niin ett meinaa enää tuolilla pysyä....![]()
en mie oikeesti, mut et osaa ottaa välillä tuollainen aivoon. passitetaan lunatic puoleks vuoden 50km päähän kaikesta.. löytyskö lapista joku sellainen paikka? :xmas:
Ei katsos, sehän olisi omaa tyhmyyttä muuttaa pois Kehän sisältä....
![]()
Siellä kermapeput kaakattaa. Kertokaapas mammat rehellisesti, koska kaasutatte sen velka-farmarinne sinne kylille, joko ennen puolta päivää?? Matkaa taitaa tulla hurjat 2km edestakasin..
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:tee Lunis oma avaus aiheesta joka sua niin kutkuttaa.... B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tai mitä se tähän liittyy? Etkö pysy ajan hermolla keskustelussa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikä se oli, kysy uudestaan?
Siitähän tässä nyt on kysymys. Turha väittää että kaikki autolliset asuu 17km päässä kaupasta. Ei muuten asu.
Älä jankkaa, keskustelu siirtyy eteenpäin ja muokkautuu keskustelijoiden myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lunatic.. saat mut pahalle päälle |O tahallas oikein härkit.. argh!
Ei kannata vaivautua suuttumaan... koska sitähän se juuri haluaa... mä ainakin nauran niin ett meinaa enää tuolilla pysyä....![]()
en mie oikeesti, mut et osaa ottaa välillä tuollainen aivoon. passitetaan lunatic puoleks vuoden 50km päähän kaikesta.. löytyskö lapista joku sellainen paikka? :xmas:
![]()
Siellä kermapeput kaakattaa. Kertokaapas mammat rehellisesti, koska kaasutatte sen velka-farmarinne sinne kylille, joko ennen puolta päivää?? Matkaa taitaa tulla hurjat 2km edestakasin..
kaak kaak.. miulla ei ole farmaria ja kyllä ajan 3km matkan autolla kauppaan jossa käyn vain kerran viikossa. ja ostan isomman satsin kerrallaja kaupassa käyn yleensä aamusta, vähemmän porukkaa. ooksä nyt tyytyväinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:tee Lunis oma avaus aiheesta joka sua niin kutkuttaa.... B)
Kutikuti Piipi.
Niin on se joillekkin kova paikka jos sua joku kehuu.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja No kuule:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
hyvä
Kiva kehua itseään![]()
Piipi vissiin luulee että mulla on aikaa tässä kiihkeessä keskusteluyssa vielä harmautua ja mustua vuoronperään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lunatic.. saat mut pahalle päälle |O tahallas oikein härkit.. argh!
![]()
kaak kaak.. miulla ei ole farmaria ja kyllä ajan 3km matkan autolla kauppaan jossa käyn vain kerran viikossa. ja ostan isomman satsin kerrallaja kaupassa käyn yleensä aamusta, vähemmän porukkaa. ooksä nyt tyytyväinen?
Tulihan se totuus sieltä kun vähän ravistaa.
Tässä turha-autoilija-mamma nro 1.
:flower: rehellisyydestä!
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Hiukan naurattaa tää keskustelu.. Taisi vähän lipsua itse AP´n aiheesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Hiukan naurattaa tää keskustelu.. Taisi vähän lipsua itse AP´n aiheesta...
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin on se joillekkin kova paikka jos sua joku kehuu.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja No kuule:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Oleppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tuo:lunatic puhuu asiaa
hyvä
Kiva kehua itseään![]()
Piipi vissiin luulee että mulla on aikaa tässä kiihkeessä keskusteluyssa vielä harmautua ja mustua vuoronperään.
Valtaosa kun ei tykkää susta ja täällähän pitäisi kaikkien olla samalla linjalla. :xmas: Heti jos joku erehtyy poikkeamaan linjasta syytetään harmailusta ja itsensä kehuskelusta. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Mä voin ajaa jopa lähikauppaankin autolla, minne matkaa n puolikilsaa.Kauhistelkaa pois vain!Ei oiken mahdu vauvanvaunujen tavarakoriin 15maitoa( kassillinen; vakiomäärä mitä ostetaan ..perheessä 7 hlöa;joista yks juo vielä korvikemaitoa. )Ja siihen vielä 2 ruokakassia lisäksi.Ja sitten jos pitää vielä tuoda säkillinen esim perunoita, vaippoja, tuttelia muutama laatikollinen jne
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin on se joillekkin kova paikka jos sua joku kehuu.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Piipi vissiin luulee että mulla on aikaa tässä kiihkeessä keskusteluyssa vielä harmautua ja mustua vuoronperään.
Valtaosa kun ei tykkää susta ja täällähän pitäisi kaikkien olla samalla linjalla. :xmas: Heti jos joku erehtyy poikkeamaan linjasta syytetään harmailusta ja itsensä kehuskelusta. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Mä voin ajaa jopa lähikauppaankin autolla, minne matkaa n puolikilsaa.Kauhistelkaa pois vain!Ei oiken mahdu vauvanvaunujen tavarakoriin 15maitoa( kassillinen; vakiomäärä mitä ostetaan ..perheessä 7 hlöa;joista yks juo vielä korvikemaitoa. )Ja siihen vielä 2 ruokakassia lisäksi.Ja sitten jos pitää vielä tuoda säkillinen esim perunoita, vaippoja, tuttelia muutama laatikollinen jne