Voi paska!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ostin itelleni yhden kuivan omppusidukan ja ajattelin että korkkaan jahka ehdin. Istahdin koneelle ja nostin jalat ylös. Tartuin tölkkiin ja naps vaan meni se avaamisläppäsysteemi poikki. Mun ilta on pilalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
etkö osaa muuten avata`?
no ei onnistu. meiän purkinavaajat on kaikki ties missä.

mutta joo, ehkä syön yhen kinderin kaapista.


jos ois pullo niin voisin ehkä testata kauan sitten hankittua taitoa avata korkki hampailla. mutta kun ei ole.

No tasan ei mee nallekarkit, heh.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
etkö osaa muuten avata`?
no ei onnistu. meiän purkinavaajat on kaikki ties missä.

mutta joo, ehkä syön yhen kinderin kaapista.


jos ois pullo niin voisin ehkä testata kauan sitten hankittua taitoa avata korkki hampailla. mutta kun ei ole.

No tasan ei mee nallekarkit, heh.
Ruuvimeisselillä napautat sen läpykän tölkin sisään.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
etkö osaa muuten avata`?
no ei onnistu. meiän purkinavaajat on kaikki ties missä.

mutta joo, ehkä syön yhen kinderin kaapista.


jos ois pullo niin voisin ehkä testata kauan sitten hankittua taitoa avata korkki hampailla. mutta kun ei ole.

No tasan ei mee nallekarkit, heh.
Ruuvimeisselillä napautat sen läpykän tölkin sisään.
kato piru, kiitti vinkistä. blondi on blondi. Meen autotallista ettii työkalupakin. asap.
 
e
Joo eiköhän se ruuvimeisselillä mee rikki. Tai sahaat vaikka kulman pois koko tölkistä :D Iha samahan se on millä sä sen tölkin rikot, kaadat siitä sitten lasiin vaan ja NAUTIT!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kato piru, kiitti vinkistä. blondi on blondi. Meen autotallista ettii työkalupakin. asap.
Ollos hyvä vaan :D Ja ajattele positiivisesti: sulla on se sidukka vielä siellä tölkissä. Mä pari vuotta sitten joulun aatonaattona avasin 3 litran punaviinipönikän enkä tajua, mitä oikein tein, kun se koko pussi siellä pönikän sisällä repesi. Litra varmaan ehti valua - puudelin suureksi iloksi - lattialle ennenkuin sain ison salaattikulhon alle. Siinä sitten soppakauhalla kaatelin punkkua salaattikulhosta lasiin kunnes tajusin, että enhän mä voi sitä koko kahta litraa kiskoa. Pakkaseen meni loput viinit :/

 

Yhteistyössä