VOI PASKA ja sen pesu...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Kertokaas millä saan koiranpaskassa ryvettyneet lapsen lenkkarit puhtaaksi? Pesukoneeseen ei voi laittaa.

Ihan kiva että on kavereita naapurissa, mutta kun se piha on välillä kuin miinakenttä. Kiitos perheen pihan paskovien koirien, joiden jätöksiä kukaan ei siivoa pois :x

jos asutte taloyhtiössä, voi siitä pjaskasta valittaa isännöitsijälle.

Joko ostat klooria ja sivelet lenkaarit sillä puhtaaksi tai sitten esim. desinfioivaa tolua, joka ei vie värejä.

Se onkin raivostuttavan tervaista. :headwall: :kieh:
Minä olen laittanut vähän vettä laakeaan maljaan ja huljutellut ja harjannut. :x

Lähtisköhän tuo nestemäisellä pyykinpesuaineella? Kun ei oo meillä mitään desinfioivia pesuaineita olemassakaan.

Mua suoraan sanottuna oksettaa edes alkaa sitä jynsäämään :x Oman koiran paskakin olis eri asia jostain syystä...

Kyllä toki nestemäinen käy. Mä van tykkää käyttää tommosta desinfioivaa, koska usein sen haju peittää sen paskan hajun.

Tänään juuri putsasin eteisen maton Tolulla, kun poika vahingossaa väänti tortut siihen. :x

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Kyllä toki nestemäinen käy. Mä van tykkää käyttää tommosta desinfioivaa, koska usein sen haju peittää sen paskan hajun.

Tänään juuri putsasin eteisen maton Tolulla, kun poika vahingossaa väänti tortut siihen. :x

No ne on nyt pesty, vanhalla hammasharjalla jynssäsin pienetkin kolot. Saa nähdä mitä lenkkarit tykkäs, kun ovat tuollaista nahkamaista materiaalia :whistle:

Ettei vaan tulis lenkkarikaupalle lähtö. Olis silloin aika hintava leikkireissu :/

Yhteistyössä