Voi p*******n p*****e!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mä alotin eilen pojan villapaidasta hihojen teon.. se on hihoja vaille valmis, eikä mulla riitä lanka mitenkään :headwall: :headwall: Tota lankaa ei täältä enää löydy eikä sitä Novitan sivuillakaan ole tarjolla ku keltasena |O
Yhtä tyhjän kanssa koko touhu, jos en löydä tähän ratkaisua |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä alotin eilen pojan villapaidasta hihojen teon.. se on hihoja vaille valmis, eikä mulla riitä lanka mitenkään :headwall: :headwall: Tota lankaa ei täältä enää löydy eikä sitä Novitan sivuillakaan ole tarjolla ku keltasena |O
Yhtä tyhjän kanssa koko touhu, jos en löydä tähän ratkaisua |O |O

Tee hihat erivärisenä kuin muu paita? Tai hihoihin joku erivärinen raita?

Mitä lankaa? Itselleni kävi samoin ja tein sitten työn toisella värillä. Ja nyt monta viikkoa sen jälkeen löysin sitä puuttuvaa lankaa pienestä kaupasta!!! ärsyttää!

Hei, äitini on kangaskauppias jolla on mukava skaala lankoja myynnissä. Mä voisin häneltä kysellä, että jos hänellä olisi...Voisit sitä kautta sitten saada ostettua, jos kerrot tosiaan langan nro ja nimen ym tarpeelliset tiedot. :hug:

No toihan on muutenkin vähän.. kompromissi-paita :whistle: Ku mun piti alottaa se jo kuukausia sitten, ku jätkä oli pienempi mutta ajattelin sitten että ensin opettelen neulomaan ihan oikeasti ennenku alan sitä tekemään. Noh, eipä se niin pieni kaveri ole enää.
Resorit on oranssit, mitä riittää kauluksenkin resoriin. Etu- ja takakappaleet on sini-vihreät. Mä koitin ajatella, että saan ton vihreän riittämään hihoihin, mutta ei se riitä millään. Ja jos mä menisinkin tilaamaan sitä keltaista Novitan sivuilta, niin eikö siitä tulis vähän turhan räikeä vaikka lapselle tuleekin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No toihan on muutenkin vähän.. kompromissi-paita :whistle: Ku mun piti alottaa se jo kuukausia sitten, ku jätkä oli pienempi mutta ajattelin sitten että ensin opettelen neulomaan ihan oikeasti ennenku alan sitä tekemään. Noh, eipä se niin pieni kaveri ole enää.
Resorit on oranssit, mitä riittää kauluksenkin resoriin. Etu- ja takakappaleet on sini-vihreät. Mä koitin ajatella, että saan ton vihreän riittämään hihoihin, mutta ei se riitä millään. Ja jos mä menisinkin tilaamaan sitä keltaista Novitan sivuilta, niin eikö siitä tulis vähän turhan räikeä vaikka lapselle tuleekin :headwall:

No joo ehkä tulis liian kirjavaks... :/

Mutta siis niinkuin muutkin kyselevät: Mikä lanka ja väri?

Voisin penkoa varastoni lävitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Samosta löytyy täältä vielä :wave:

Mitäs färiä pitäis olla?

Kai se ois se sininen tai vihreä, ku noi etu- ja takakappaleet on alhaalta rintaan siniset ja siitä ylemmäs vihreät. Jos ois sinistä, voisin purkaa ton ja laittaa hihat samanlain sinisiksi ja olkaan päin vihreiksi. En mie tiä, mulla on tota vihreetä 2 vajaata kerää jotka ei yksin riitä hihoihin.