Voi noita miehiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Miten ne voikin olla noin... yksinkertaisia putkiaivoja!

Eilen illalla meikä siivos keittiöö ja muksut huusi molemmat ja niitäkin olis pitäny laittaa nukkuu.

Mies vaa löhöää sohval ja kattoo telkkaa. Sitte piti jo vähän ärähtää. Loukkaantui vähän kun aloin motkottaa. Sanoin, että etkö mitenkää tajua että vois vähä auttaa. Sano, että ei hän hitsi vie ole mikää ajatustenlukija.

Miten joku voi olla "kuulematta" kun penskat kiljuu ja meikä huhkii hiki hatus, miten ei niinku tajua auttaa pyytämättä...

Meinaa melkein huvittaa...

Eilen kun keskusteltii naisporukas aiheesta niin kuulin yhden hyvän jutun. Yx nainen oli sanonu miehellee että laita pyykit kuivuu kun kone on pessy. Ja lähti ite jonnekin asioille. Nainen oli kuitenkin kiireessä unohtanut laittaa koneen päälle.

Mitä tekee mies? Kuvitteli että kone oli pessy ja vei KUIVAT likaiset pyykit kuivuu pyykkinarulle. :laugh:

noniin, jos teillä itsellänne on poikalapsia, niin nyt siis kasvattamaan heistä omatoimisia!
minun exäni, nykyinen mieheni ja poikani ovat kaikki kovia auttamaan, eikä tartte rautalangasta vääntää. sekä exäni että nykyinen ihana mieheni ovat oppineet auttamisen kotoa: hox hox siis.
kun sen oppii lapsena ja markkinoi asian oikein, niin ei se ole aikuisena vaikeaa huomioida toisten (esim vaimon) auttaminen.
B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 07:55 triplamama kirjoitti:
noniin, jos teillä itsellänne on poikalapsia, niin nyt siis kasvattamaan heistä omatoimisia!
minun exäni, nykyinen mieheni ja poikani ovat kaikki kovia auttamaan, eikä tartte rautalangasta vääntää. sekä exäni että nykyinen ihana mieheni ovat oppineet auttamisen kotoa: hox hox siis.
kun sen oppii lapsena ja markkinoi asian oikein, niin ei se ole aikuisena vaikeaa huomioida toisten (esim vaimon) auttaminen.
B)

meillä tuo viisi vuotias miehen alku tekee jo vaikka mitä. mitä mieheen tulee, anoppi onkin myöntänyt palvelleensa poikia ihan liikaa. mutta kun hän siitä niin nautti. kun meillä ei ollut vielä lapsia hän passasi miestä kun pikku poikaa, kun käytiin kylässä. nyt hän saa purkaa tarmonsa lapsiin ja mies joutuu itse kuorimaan perunansa, noh ehkä vähän liioittelin mut sinne päin se touhu oli :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 08:54 lähes täydellinen nainen kirjoitti:
meillä tuo viisi vuotias miehen alku tekee jo vaikka mitä. mitä mieheen tulee, anoppi onkin myöntänyt palvelleensa poikia ihan liikaa. mutta kun hän siitä niin nautti. kun meillä ei ollut vielä lapsia hän passasi miestä kun pikku poikaa, kun käytiin kylässä. nyt hän saa purkaa tarmonsa lapsiin ja mies joutuu itse kuorimaan perunansa, noh ehkä vähän liioittelin mut sinne päin se touhu oli :headwall:

Heh, minäpä olen sellaisenkin kanssa styylaillut jolle äiti kuori vielä perunat, hyvä ettei vielä syöttänytkin...! Meillä äijä söi perunat kuorineen kun ei kukaan niitä hänelle kuorinut. Eipä kestänyt kovin kauan se suhde. ;)

Ai niin, sopii varmaan tähän jatkeeksi kun minun mies käski eilen tulla tänne hänet haukkumaan kun oli kauppareissulla kiihdyksissään jättänyt puolet tavaroista ostamatta. Varsinkin minulle niin tärkeät lehtisalaatin ja hernemaissipaprikan... Myönnetään, nostin aika pienestä metelin, mutta kun teki niin hirveästi mieli lehtisalaattia!!! Ja vesi oli jo kattilassa valmiiksi kuumana hernemaissipaprikaa varten, melkein jo maistui suussa ja sitten sitä ei tullutkaan. Vähältä piti etten lähtenyt fillaroimaan siwaan vielä viittä vaille yhdeksän niitä hakemaan....

Yhteistyössä