Voi näitä huutonetin helmiä.

  • Viestiketjun aloittaja "ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No voi kauhia, heijastinnauhasta rispaantunutta reunaa vähän irrallaan ja joku pirun merkkilappu rispaantunut myös..? Itse hanskoissa ei näkynyt kulumaa, ei tahroja, ei auenneita saumoja, ei mitään. Kyllä te olette tyhmiä, jos noilla seikoilla pidätte hanskoja entisinä.
 
[QUOTE="vieras";24551190]No voi kauhia, heijastinnauhasta rispaantunutta reunaa vähän irrallaan ja joku pirun merkkilappu rispaantunut myös..? Itse hanskoissa ei näkynyt kulumaa, ei tahroja, ei auenneita saumoja, ei mitään. Kyllä te olette tyhmiä, jos noilla seikoilla pidätte hanskoja entisinä.[/QUOTE]

No ei ne kyllä uudenveroisetkaan ole. Mulle uudenveroinen on sellanen, ettei tuotetta/vaatetta ole kuin korkeintaan sovitettu tai tehty vain käyttöönottopesu.
 
[QUOTE="a p";24551153]Yksi kymmenistä eri fleecehaalarien muunnoksista. On nähty fleeset, fliitsit, fleshet ja fiilshit, mutta falcea en vielä ollut nähnytkään.[/QUOTE]

Myös fleesy, leesy on nähty. Yhtä vaikea ja hauska sana on softshell (softles, softhells..) .
 
"huoh"
Pistäkääpä hakuun äitiyspakkaus, aika järkkyjä hintoja pyydetään noista kamoista mitkä kuitenkin on saatu ilmaiseksi :http://www.huuto.net/kohteet/collegeasu-housut--paita-70cm-sinisavyinen/190006092
 
Ostelija
Kerran ostin uuden veroisina myytyjä terveyssiteitä huutiksesta. Kuitenkin kaikissa oli pinttynyttä verta ja osassa lähes tuoretta ulostetta!!!! Vähän yökötti käyttää enkä enään siltä myyjältä ostanut mitään.
 

Yhteistyössä