Voi mun ärsyttävän rakasta kikkuranpyörittäjätyttöäni...!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilukissa"

Vieras
...saahan sitä äitimuorin järkytettyä tälläkin tavalla, näemmä :O :snotty:...;)

Meidän nuorimmaisella, kaksivuotiaalla tytöllä, on iiihanan pitkät ja paksut hiukset - edestä hiusten pituus menee yli leukalinjan ja takana liikutaan lapojen alapuolella. Siis mielettömän hipsiteltävät ja laitettavat kutrit :) :heart:.

Nooh...tässä viime aikoina on tytölle tullut tavaksi, kuten mullakin oli kersana, kiertää vasemmalta korvalliselta hiuksiaan sormensa ympärille.."tekee kikkuroita", sanoo tyttö. Ja ihan sama on ollut onko hiukset olleet kiinni, aina on saanut suortuvan tai kaksi sormiensa ympärille kieputettavaksi...

Ja....:O...:ashamed:...kahvi meni sitten rinnuksille, kun tyttö pyyhälti ohitseni, kääntyi ottaakseen askartelukaapista haluamaansa ja silloin...mä näin SEN...

:O :O :O

...siis...vasemmalla puolella, aivan korvan takaa lähtien ihan lähes päälaelle asti ja siitä alas niskaan...on aivan KALJU alue!!! Ei siis mikään pieni pläntti vaan ihan jumalaton avohakkuualue!! Eli..tiedänpä mitä teen tytön kanssa tänä iltana...ajelemma pään kokonaan kaljuksi!

Ja sitten jännitämme, kasvaako hiuksia takaisin ollenkaan....:snotty:...

Voihan kikkurat!

elä nyt kuiteskaan tosissaan kaljuksi aja....
Aika kovasti kieputellut jos hiukset tolleen lähteneet.
Etkö ole aikasemmin huomannut, esim. hiuksia pestessä?

Kunpa voisinkin välttää tuon kaljuksi vetämisen, mutta on tosiaan niin pahasti ja isohkolta alalta "varistanut" hiuksensa....Ja ei, en tod. ole aikaisemmin huomannut, sillä kun noita hiuksia on noin paljon, ja hiuksia pestessä paksut etuhiukset peittävät juurikin sopivasti tuon kohdan....Tyttö ei siis ole hampaat irvessä vääntänyt kiharoita, vaan lähestulkoon joka hetkellä kun on aloillaan ollut ja viihtynyt niin hymyssä suin vemputellut suortuvia sormensa ympärille...muutaman yksittäisen irtohiuksen olen kyllä tässä bongannut mutta - kun noita on lähtenyt läjä :O!!

Juu, paska äiti fiilis kyllä tuli ja heti, kiitos kysymästä....:(

Voisko kaljun läiskän peittää pitämällä vaikka poninhäntää?

Tytöllä on parhaillaan hiukset ponnarilla..ja on kyllä semmonen näky :O..kun vasemmalta puolelta on jo valmiiksi muli...siis se klaju-ala on vasemmalta korvalliselta takaraivon kautta kallon keskilinjaan ja siitä pään ns. korkeimmalle kohdalle eli yksi neljännes mulina....melkoinen mohikaani prinsessa :D, en mä voi kuin nauraa tuolle ilmestykselle :heart:...

Mä olen pentuna harrastanut tota samaa ja tukka piti kyniä niin lyhyeksi ettei enää pystyny pyörittelemään. Ja muistan tunkeneeni niitä isoimpia irronneita takkutuppoja esim. sohvatyynyjen väliin, pitihän ne jonnekin piilottaa :D

Mä olen pentuna harrastanut tota samaa ja tukka piti kyniä niin lyhyeksi ettei enää pystyny pyörittelemään. Ja muistan tunkeneeni niitä isoimpia irronneita takkutuppoja esim. sohvatyynyjen väliin, pitihän ne jonnekin piilottaa :D

Siis joo...mä olen kans niin tehnyt kakarana, pyörittämällä pyörittänyt kunnon takkuihin ja sitten ne on pitäny kiskoa irti...ja kans karmeet hiuslöydökset sängyn alla :D! Nyt naurattaa toi oma töllöily..mutta en mä uskonut, että samanlainen taipumus ois periytyvääkin :ashamed: :D!

Niin..ja mene ja tiedä pälvikaljuudesta...toisaalta mä en ihan siihen usko, kun "näyttöä" moiselle "rikolliselle" puuhalle on vahvasti...vaan mistäs sitä...huoh.

Yhteistyössä