voi mua läskiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
kertokaa miten ihmeessä saan itteäni niskasta kiinni ja laihduttamaan.painoa järkyttävät 68kg ja pituutta vaivaset 165cm.täällä mä kahvin kanssa keksiä napostelen.....ja se masentaa!!!mut ku en saa sitä motivaatioo mikä laihduttamiseen tarvitaan!!mitä teen että se onnistus?

Miä en halunnu totaali kieltäytyy mistään, mutta halusin etten liho turhia (oon siis raskaana, ja mässäilynhimo on aivan järkyttävä ) niin katselen vähän noita kalorimääriä valion ja kalorilaskuri.fi:n sivuilla. Jos haluaa mässäillä niin sitten jättää jotain muuta pois tai käy vaikka lenkillä.

No, eihän sulla ole painoa paljon mitään, on mun tän hetkinen kommentti, koska mäkin joskus painoin samanverran ja olen vielä 5 cm sua lyhyempi, mutta kun en ole saanut itseäni niskasta kiinni, niin painan tällä hetkellä 20 kiloo enemmän eli 88 kiloa, ja mussuti mussuti vaan, on taas joku ihme päivä menossa että syön ja syön ja syön

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä lenkkeilen ja crossailen paljon mutta syönki kyllä herkkuja ja varmaan liian suuria annoksia ruokaaki...

itse olen ylipainoinen ja paraikaa laihdutan juuri crossaamalla ja laihduttamalla, syön 3 kertaa päivässä, plajon kasviksia ja kaikki herkut on pannassa, ihan kivasti on lähtenyt tippumaan paino noin 5,5 kiloa kuussa :D

olen lenkkeillyt noin 1h/3-4 krt viikossa ja crossaan joka päivä 40 minsaa

Mulla nyt ei varsinaista ylipainoa ole, mutta kuiteski siel normipainon yläpäässä. Koitan just saada semmost 6-7 kiloo veke. Jumpassa käyn kerran viikos, sit lenkil ja crossarilla treenaan harva se päivä. Ja perunat ja makaroonit oon jättäny kokonaan pois ja leivän mussutamisen... saapi nähä rupeeko tuloksii näkymään. Onneks en oo edes makeen ystävä niin siit ei oo ongelmaa....

Yhteistyössä