Miten saan seksihalut takas???:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuu

Vieras
kertokaas mulle että miten ihmeessä mä saisin mun ja miehen sänky touhuihin jotain vipinää??? Tais ku mua ei ilmeisesti tän raskauden takia kauheesti haluta tai jotain... Miten saan itteäni otettuu niskasta kiinni et sais ukko kunnon kyydit :)

Oon huomannut, että kun vaan ryhtyy hommiin vaikkei niin hirveästi nappaiskaan, niin siinä pikkuhiljaa se halu kasvaa ja kohta itseäkin kiinnostaa.
Ja seksi synnyttää seksiä; kun sitä harrastaa niin alkaa halutakin useammin.

ainakaan sillä et ukko raivoo, kiroilee ja mollaaa koko ajan. mun ukon ykkösharrastus noi edellä mainitut ja voin vannoa ettei tapahdu värähdystäkään tuolla alaosastossa- korkeitaan inhon värähdyksiä.

pieniä huomion osoituksia (pepulle taputtelua, pusuja) pitkin päivää. Illalla sit jotain erilaista päälle. Riisut rintsikat (nukkumaan mennessä) niin, että mies näkee jotku paljastavat pikkuhousut.

hmmm, olis ihan kivoja juttuja noikin ja näitä on tehty mutta ei se oikeen tunnu kiinnostavan tota miestä tuo rinstikoiden pois ottamisen kattelu... :D mistä johtunee sekin :D meillä miehellä välillä paha tapa murjottaa ja se vie osan haluista... ei siis huomioi ja on vaan sohvalla ja joka ikinen kerta ku kysyn mitä miettii niin vastaus on että työ asioita...

Mulla sama homma et haluja ei juurikaan oo.. Mut se on totta et kun hommaan ryhtyy niin se on sit kuitenkin ihan kivaa. Ja mitä pidempi tauko ehtii tulla niin sitä vähemmän se aina kiinnostaa eli pitäs vaan tiheesti koittaa niin halut pysys paremmin itelläkin. Ja mulla ainakin toimii se et ajattelen seksiä jo koko päivän ja yritän virittäytyä iltaa kohden sillon tällön. Jos taas mies yrittää ihan yllättäen joskus kun oon jo nukahtamaisillaan niin ei vois kyl vähempää kiinnostaa