voi miten lapsi voikin olla onnellinen

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
poika sai eilen elämänsä ensimmäisen oman polkupyörän ja uuden kypärän. autovarastossa olis kyllä ollut sopivan kokoinen pyörä pojalle, mutta joskus kuuluu jokaisen saada itselleen jotain uutta. ja nyt oli pojan vuoro. on niin hyvä olo itselläkin toisen iloa katsellessa

kiva :) osaako jo polkea? Onko apupyörät vaiko kolmipyöräinen? Toi uuden saaminen on ihan totta, mulla kaksi tyttöä pienellä ikäerolla ja tuntuu että panostan enemmän vanhemman vaatteisiin koska ne kiertävät kuitenkin nuoremmallekkin..

Meillä on pojalla ollut aina toisten vanhoja pyöriä, nyt sitten viime kesänä ostettiin molemmille lapsille uudet pyörät (p 5v ja t 4v) Niin voi sitä onnea... Lapset oli niin onnesta mykkyrällä.
Nyt vain odotellaan, että kesä tulis ja pääsis pyöräilemään! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
kiva :) osaako jo polkea? Onko apupyörät vaiko kolmipyöräinen? Toi uuden saaminen on ihan totta, mulla kaksi tyttöä pienellä ikäerolla ja tuntuu että panostan enemmän vanhemman vaatteisiin koska ne kiertävät kuitenkin nuoremmallekkin..
poika on seitsemän vuotta, ja osaa polkea ja ei tarvii apurattaita, viime kesänä opetteli tytön vanhalla pienellä pyörällä ensin apurattailla ja sitten ilman. nyt on oikee MIESTEN :xmas: pyörä. itse sai valita kaupasta sen. itse olisin ollut ottamassa vaihteetonta pyörää. mutta poika halus kolmivaihteisen, niin en hennonut sitten kieltääkään. ja hyvin näky osaavan käyttää sekä vaihteita, että käsijarruja ja siinä on toki myös jalkajarrut.

Yhteistyössä