Voi minun tautisen hyvä muisti sentään!!! Harmittaa melkein ja kovasti

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Viikko sitten tutkin äitin kans hänen korurasiaansa. Sieltä löytyi minun ihana korvis, sain sen lahjaksi teininä ja heti katos toinen!!! Siitä on aikaa 12 vuotta.

Sanoin äitille että otan sen mukaan koska oon sata varma että se toinen on minulla kotona, oonhan sitä korvista usein kotona nähny!!

No, nyt oon viikon aikana pari kertaa törmännyt yhteen semmoiseen korvikseen. Nyt en vain tiedä, onko se se mikä oli minul kotona vai se minkä toin äidiltä. En ees oikeesta muista että otinko sen korviksen sieltä silloin mukaani, ja jos otin, pistinkö sen johokii taskuu ja otinko sen kotona sieltä pois.

Ja aina kun kotona oon törmänny milloin missäkin ihmeellisessä paikassa siihen toiseen korvikseen, siirrän, tai ainakin olen siirtävinäni sen johonkii varmaan talteen jemma nimiseen paikkaan!
Ja missä se jemma niminen paikka nyt sit on??

|O |O |O :kieh: :kieh:

Mikää muu ei tuollain liiku eikä katoile ja löydy taas kuin tuo yksi korvis. Tai nyt ehkä sit 2 korvista. Mikä taika niissä on??
Silloin teininä en tainnu ees keritä saamaan niitä yhtäaikaa korviinkaan kun se toinen jo katos.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Jospa laittaisit seuraavan kerran korvaasi sen korun niin ehkä pysyisi tallessa.

Tää oli hyvä!!!!!!!!!!!

Enpä oo ite tullu tuota ees ajatelleeks koskaan :laugh: :ashamed:
Silleehä sit varmasti tiijän jos löydän sen toisenkin, että en oo samaa korua pyöritelly!

*menee etsimään korvista minkä näki 15min sitten viimeeksi, ja pujottelee sen korvaansa*

Yhteistyössä