Voi miks näin unta toisesta miehestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eena

Vieras
Mies ei oo koskenu puoleentoista vuoteen minua - siinä välissä oli raskaus, synnytys, äidiksi tulo - ja NYT VIHDOIN kun se ehkä jotain haluais niin itse en kykene! :(

Miten sitä pystyy yhtäkkiä noin pitkän ajan jälkeen? Kun toinen ensin hylkää ja itsetunto kariutuu..

Nyt sitten viime yönä näin ihanaa unta yhdestä tutusta miehestä kenen kanssa meinas olla jotain, oli vaan juttu sekaisin vielä tän nykyisen kanssa silloin. Ennen lapsia siis. Nyt näin hänestä unta, mut silloin luullakseni satutin tota miestä eikä olla pahemmin puheväleissä.. Voi apua nainen voi olla tyhmä!

Sori tää avautuminen, kavereille ei kehtaa purkaa..

Joo, en ymmärrä. Kyllähän miehetkin näkee märkiä unia vaimon siskosta, television juontajasta tai molemmista yhtäaikaa... Fantasiat on kuitenkin fantasioita. Tunteille pitää antaa aikaa, tommoset äkkipyräykset tunneskaalassa menee jo kevään piikkiin. Jäitä hattuun ja suklaata massuun sanoisin minä.

meillä tuli miehen kanssa seksiin tauko raskaudesta eteenpäin ja nyt on kestänyt yhteensän 1,5 vuotta. Ei tosin johdu siitä ettei miestähuvittais vaan muhun sattu aina, eikä lopulta edes kiinnostanu yrittää tai koskea toiseen.

Nyt me löydettiin toisemme uudestaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin niin Kama Sutran Taskuversion ( http://www.suomalainenkirjakauppa.fi/Tuotteet/Harrastuksetjamatkailu/KamaSutra/tabid/796/Default.aspx) avulla. Muhun kyllä sattuu edelleen ja siihen on omat konstit, mutta tuolla sain halut takasi :)

ps, tiedän myös mitä on ajatella toista miestä...väkisinhän sitä alkaa ajatella tuommoisen tauon aikana, että sattuiskohan tämä muiden kanssa... Työnnä vaan se ajatus syrjään!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Raskaana?
Mä olen nähnyt aina raskaana ollessa ihmeellisiä unia mun existä.. :D

No raskaana näin vaikka mitä unia kun toi mies ei koskenu tikullakaan minuun.. Ja ite oli niin valmis! Mutta siis ei voi olla raskautta, kun en pysty enää hommailemaan ukkoni kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Möh:
Joo, en ymmärrä. Kyllähän miehetkin näkee märkiä unia vaimon siskosta, television juontajasta tai molemmista yhtäaikaa... Fantasiat on kuitenkin fantasioita. Tunteille pitää antaa aikaa, tommoset äkkipyräykset tunneskaalassa menee jo kevään piikkiin. Jäitä hattuun ja suklaata massuun sanoisin minä.

I hear you, fantasiat on normaaleja. Ei oo vaan itsellä ollut tuollasia aikoihin.. ehkä toivo alkaa nousemaan tms. En olekaan kuollut vielä. Jäitä hattuun, en vieraisiin menis, mutta jäänkö sit surkeaan suhteeseen. Kuka tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt onnellinen:
meillä tuli miehen kanssa seksiin tauko raskaudesta eteenpäin ja nyt on kestänyt yhteensän 1,5 vuotta. Ei tosin johdu siitä ettei miestähuvittais vaan muhun sattu aina, eikä lopulta edes kiinnostanu yrittää tai koskea toiseen.

Nyt me löydettiin toisemme uudestaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin niin Kama Sutran Taskuversion ( http://www.suomalainenkirjakauppa.fi/Tuotteet/Harrastuksetjamatkailu/KamaSutra/tabid/796/Default.aspx) avulla. Muhun kyllä sattuu edelleen ja siihen on omat konstit, mutta tuolla sain halut takasi :)

ps, tiedän myös mitä on ajatella toista miestä...väkisinhän sitä alkaa ajatella tuommoisen tauon aikana, että sattuiskohan tämä muiden kanssa... Työnnä vaan se ajatus syrjään!

Kiitos kommentista ja onnea, että ootte taas toisenne löytäneet! :)

Oma mies ei kyllä noihin kamasutriin lähtis, se on aika konservatiivinen ton suhteen.. tai sellanen, et naurais vaan ja sanois et mitä hössötyksiä nyt oikei keksin..

Yhteistyössä