Tallu - Aktiivinen jäsen 01.09.2004 31 123 2 36 12.04.2009 #4 Viisastuuko siellä ulkona? No joo, just ollaan lähdössä ulkoilemaan, paistetaan vähän makkaraa, hiihdellään ja ajellaan moottorikelkalla =)
Viisastuuko siellä ulkona? No joo, just ollaan lähdössä ulkoilemaan, paistetaan vähän makkaraa, hiihdellään ja ajellaan moottorikelkalla =)
L Lenkkarit jalkaan! Vieras 12.04.2009 #5 Kyllä kunnon lenkki tai muu ulkoilu kummasti selvittää päätä ja saattaa antaa hippusen sitä viisauttakin hyvänolon lisäksi.
Kyllä kunnon lenkki tai muu ulkoilu kummasti selvittää päätä ja saattaa antaa hippusen sitä viisauttakin hyvänolon lisäksi.
V vieras Vieras 12.04.2009 #6 Mä lenkkeilen mielelläni, mutta v***u kun tuon kakaran kanssa pitisi vaan seisoskella tuntitolkulla leikkikentällä, ei kiinnosta! Lähen het lenkille jos joku hoitaa ton ulkoilutuksen, mua ei innosta. Ja joo, kadun todella lapsen tekoa.
Mä lenkkeilen mielelläni, mutta v***u kun tuon kakaran kanssa pitisi vaan seisoskella tuntitolkulla leikkikentällä, ei kiinnosta! Lähen het lenkille jos joku hoitaa ton ulkoilutuksen, mua ei innosta. Ja joo, kadun todella lapsen tekoa.