Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju::kieh: :kieh:
Yks seinä jälellä vielä ja huomenna pitäs tapetoida ku on vapaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Alkuperäinen kirjoittaja j:Sama projekti oli mulla viime viikolla..
Ota lämpöstä vettä ja rätti ja mene pesemään se seinä runsaalla vedellä. Sitten painu kahville. Kun kaffet on juotu, niin tapettikin irtoo isoina suikaleina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Voi onnistua mutta voi myös epäonnistua.
Meillä lähti alempi tapetti kupruamaan irti seinästä kun kiinnitti uuden sen päälle, joten piti repiä se alta eka pois.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju::kieh: :kieh:
Yks seinä jälellä vielä ja huomenna pitäs tapetoida ku on vapaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Meillä lähti alempi tapetti kupruamaan irti seinästä kun kiinnitti uuden sen päälle, joten piti repiä se alta eka pois.
Mutta eikös se voi johtua siitä liisteristä että se alkaa kuplia? Vai mistä mie tuonkin oon päähäni saanu? Meillä nuo tapetit on laitettu sillä valmisliisterillä. Jos samalla laittaa päälle, niin kestääköhän? Pirullista, kun kyllästyy niin äkkiä ja kun on vielä niin hurja että kehtaa vuodesta toiseen vaan rempata ja rempata...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Mä just meidän olkkarista revin tapetit, ja kyllä sitä oli varmaan kuus kerrosta päällekäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tapetti on ainut kerros, alla sitä vanhanmallista seinälevyä. Pohja on tasainen ja tapetti sileää.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Mutta eikös se voi johtua siitä liisteristä että se alkaa kuplia? Vai mistä mie tuonkin oon päähäni saanu? Meillä nuo tapetit on laitettu sillä valmisliisterillä. Jos samalla laittaa päälle, niin kestääköhän? Pirullista, kun kyllästyy niin äkkiä ja kun on vielä niin hurja että kehtaa vuodesta toiseen vaan rempata ja rempata...![]()
Siksi mä päätinkin että pysyttäydyn maalipinnoissa tästä lähtien
Ja meillä se kupruilu alkoi varmaan sen takia kun se vanha tapetti kostui siitä uudesta liisteristä-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako muuten tapetin päälle missään nimessä tapetoida uudelleen? Tietäiskö joku voiko onnistua?
Mä just meidän olkkarista revin tapetit, ja kyllä sitä oli varmaan kuus kerrosta päällekäin![]()
Ei käy kateeks!![]()
Joko on kynnet kasvanu takas?![]()