Paha olla...ystäväni lähti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
..tai muutti tänään pois...900km päähän..
ja voi luoja miten huono olla mulla on..
itkua itkun perään...
mikään ei kiinosta eikä mitään jaksa tehdä..
ja huomenna pitäs lähtee appivanhmepien nokan eteen esittämään hyvää miniää..
hyvä että jaksaa itelleen ees ruokaa lappaa suuhun... :|

kai tää helpottaa joskus ????

Alkuperäinen kirjoittaja udaLinx:
Ei ystävyys tuohon välimatkaan lopu! :hug:

me ollaan 5v. asuttu naapureina..paitti viimeiset 1,5kk ku muutimme itse vähän kauemmas...
mut nyt he lähtivät niin kamalan kauas...
sitä oppi hyvälle ku toinen asu naapurissa..kävellä vaan viereiseen taloon niin oli toisen luona...
nyt pitää lentää yli 1h....

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

me ollaan 5v. asuttu naapureina..paitti viimeiset 1,5kk ku muutimme itse vähän kauemmas...
sitä oppi hyvälle ku toinen asu naapurissa..kävellä vaan viereiseen taloon niin oli toisen luona...

Niin, toisaalta kyllä mää ymmärrän. Ei oo sitä lohduttavaa olkapäätä siinä lähellä enää. Ja sitä, kelle kertoa hyvät ja pahat, ja aina sais ymmärryksen osakseen. Ajan kanssa se helpottaa. On ystävälläsikin varmasti sinua ikävä. Mutta, se ei varmaan helpota tässä tilanteessa. :ashamed:

Niin, toisaalta kyllä mää ymmärrän. Ei oo sitä lohduttavaa olkapäätä siinä lähellä enää. Ja sitä, kelle kertoa hyvät ja pahat, ja aina sais ymmärryksen osakseen. Ajan kanssa se helpottaa. On ystävälläsikin varmasti sinua ikävä. Mutta, se ei varmaan helpota tässä tilanteessa. :ashamed:

ku tuntuu ettei kukaan mua enää ymmärrä..
tiedettiin toisen asiat todella hyvin..kuukautiskierrosta eteenpäin...kaikki maan ja taivaan välillä...
ja nyt toista ei enää oo tossa...vaan kaukana...niin kamalan kaukana...

:'( :'(

Maratonpuheluja, tekstiviestejä, sähköpostia. Niiden avulla pystytte olemaan päivittäin mukana toistenne elämässä. Ja silloin kun tapaatte,voi sitä jälleennäkemisen riemua! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Maratonpuheluja, tekstiviestejä, sähköpostia. Niiden avulla pystytte olemaan päivittäin mukana toistenne elämässä. Ja silloin kun tapaatte,voi sitä jälleennäkemisen riemua! :hug:

voi ku odotan sitä tapaamista vaikka tänään viimeksi nähtiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
onkos tää nyt sama henkilö josta minä en oo kuullu moneen kuukauteen?
J kirjaimella alkaa nimi..? ja sukunimi p:llä? :o

taitaa olla...
jos tarkoitat sitä joka pyöri palstallakin aikoinaan ennen ku sai saavillisen paskaa niskaansa...
joo hän se on. Mulle mesessä joskus sitä sanoi että ovat suunnitelleet muuttoa etäs. Nyt se sit oikeesti tapahtui. Mut onneks on mese keksitty :)

taitaa olla...
jos tarkoitat sitä joka pyöri palstallakin aikoinaan ennen ku sai saavillisen paskaa niskaansa...
joo hän se on. Mulle mesessä joskus sitä sanoi että ovat suunnitelleet muuttoa etäs. Nyt se sit oikeesti tapahtui. Mut onneks on mese keksitty :)

niin on...
mut ei se silti korvaa sitä et voi saman pöydän ääressä istua ja tietää jo katseesta että toinen tietää mitä tarkoittaa...

taitaa olla...

niin on...
mut ei se silti korvaa sitä et voi saman pöydän ääressä istua ja tietää jo katseesta että toinen tietää mitä tarkoittaa...
no eipä kyllä :(
Minä en oo koskaan vielä häntä päässy tapaamaan kun ite asustelen täällä kuopion lähettyvillä, mut kiva olis joskus =)
Ehkäpä törmätäänkin sitten jossain vaiheessa :)

:hug:

Tiedän tunteen kun vuosia sitten ystävättäreni muutti ulkomaille. Oli kurja olo pitkään.
Onneksi hän on sittemmin muuttanut tänne takaisin ja ystävyys kesti tuonkin eron.

Sähköposti, puhelin ja mese kuumana...tapaamista odotellessa.

taitaa olla...

Hähää mäpä tiiän ketä te varmaanki tarkotatte... eiks hän asunuki aiemmin jossain kaukana sieltä missä Mellu asuu. Ja onhan se varmaan kurjaa jos ei oo kaveri enää lähellä. Mulla vaan tahtoo kaikki kaverit olla mesen tai puhelimen päässä...

Juicefani...
varmasti tiedät ketä tarkoitan...mun naapurissa asu monta monta vuotta..

santtulin äiti..
mä toivon että tää helpottaa joskus meillä molemmilla..
mulla on sentään lyhempi matka mutta ku matkustaminen on niin kamalan kallista nykyään...

Yhteistyössä