voi luoja tätä hommaa, varmaan olis pitänyt suden päätä vain silittää

Metsästys
Metsästäjä ampui koiransa kimppuun käyneen suden Lieksassa – tapauksessa epäillään törkeää metsästysrikosta

Eero Saarikoski
Arkistokuva.

Turun Sanomat

13:38 1 kommentti

Luvallisen karhunmetsästyksen yhteydessä metsästyskoiran kimppuun hyökännyt susi ammuttiin perjantaina aamupäivällä Lieksassa. Koira sai hyökkäyksessä vakavia vammoja ja se toimitettiin eläinlääkäriin jatkohoitoon.
Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan ja metsästäjää epäillään tässä vaiheessa törkeästä metsästysrikoksesta.

vierailija
Mennään metsään karhua tappamaan.
Otetaan koira mukaan ja päästetään se irti.
Törmätään suteen kuten kansansaduissa tapahtuu ja iso paha susi aikoo syödä koiran.
Tapetaan susi, karhu jää kaatamatta, viedään koiruus lekuriin ja itketään julkisuudessa kuinka iso paha susi hyökkäsi viattoman koiran kimppuun täysin ilman syytä.

Mitkä stanalliset säkeet saavat nämä ammattilahtarit viemään kotieläimiään paskomaan ja haukkua räksyttämään villieläinten kotiin?
On se nyt prkele, että jos mun kotiini toisi jonkun paskatruutan jahtaamaan perheeni lapsia, mä nuijisin sen hengiltä kirveellä.
Kyllä jämpti on niin.

vierailija
Mennään metsään karhua tappamaan.
Otetaan koira mukaan ja päästetään se irti.
Törmätään suteen kuten kansansaduissa tapahtuu ja iso paha susi aikoo syödä koiran.
Tapetaan susi, karhu jää kaatamatta, viedään koiruus lekuriin ja itketään julkisuudessa kuinka iso paha susi hyökkäsi viattoman koiran kimppuun täysin ilman syytä.

Mitkä stanalliset säkeet saavat nämä ammattilahtarit viemään kotieläimiään paskomaan ja haukkua räksyttämään villieläinten kotiin?
On se nyt prkele, että jos mun kotiini toisi jonkun paskatruutan jahtaamaan perheeni lapsia, mä nuijisin sen hengiltä kirveellä.
Kyllä jämpti on niin.
Valivali!

Yhteistyössä