Voi luoja mikä yö taas oli =(

Yhdeltä kävin vessassa ensimmäisen kerran ja sen jälkeen nukuin pieniä hetkiä enää... JOKA asennossa mahaa painaa, suonta vetää jalasta, samassa jalassa issias / iskias ( mikä lie) kipua :kieh:
ja ei oo tosiaan ensimmäinen yö mikä menee näin.

Päivisin kävely ja liikkuminen tosi tuskallista...

NYT oon niin täys tätä raskautta et oksat pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O

.....sainpas avautua taas....
 
:hug: Mulla oli esikoisen kanssa samaa vaivaa ja viimeisen kuukauden nukuinkin ehkä 1-2h yössä :( Oli tuskaa kun jos oli vasemmalla kyljellä veti suonta ja jos oli oikealla ni vauva paino hulluna kylkeen ja selällään ei saanu henkeä eikä vattallaa voinut olla :|
Kävelin ku pingviini ja selkään otti sillain että jalat meni alta välillä ja työpaikalla missä olin harjoittelussa ni pakotettiin kantelemaan 20litran kahvi kattilaa 4h putkeen. Ei ollut kivaa varsinkaan kun työnantaja ja hänen äitinsä kiukuttelivat vieressä jos kertaakaan sanoin että sattuu "raskaus ei ole sairaus, älä valita ja kanna nyt se kattila tonne ja tänne" :( Enkä edes saanut sairaslomaa :(
Tsemppiä! Kyllä se lopputulos palkitsee ja kivut unohtuu :) :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
:hug: Mulla oli esikoisen kanssa samaa vaivaa ja viimeisen kuukauden nukuinkin ehkä 1-2h yössä :( Oli tuskaa kun jos oli vasemmalla kyljellä veti suonta ja jos oli oikealla ni vauva paino hulluna kylkeen ja selällään ei saanu henkeä eikä vattallaa voinut olla :|
Kävelin ku pingviini ja selkään otti sillain että jalat meni alta välillä ja työpaikalla missä olin harjoittelussa ni pakotettiin kantelemaan 20litran kahvi kattilaa 4h putkeen. Ei ollut kivaa varsinkaan kun työnantaja ja hänen äitinsä kiukuttelivat vieressä jos kertaakaan sanoin että sattuu "raskaus ei ole sairaus, älä valita ja kanna nyt se kattila tonne ja tänne" :( Enkä edes saanut sairaslomaa :(
Tsemppiä! Kyllä se lopputulos palkitsee ja kivut unohtuu :) :hug:
Joo on vissiin yritettävä tästä keksiä jotain positiivista. Jospa ei enää kauaa. Ei pitäs valittaa enää tässä vaiheessa, suht helppo raskaus ollu :saint:
 
Miulla kuopusta oottaessani oli nuo loppukuukaudet öisin myös yhtä tuskaa :ashamed:
Just ku sain unenpäästä kiinni alko jalkoja särkee ihan törkeesti,oli pakko nousta tallustamaan ympäri asuntoa muutamaks tunniks :/ .Jos olin paikallaan niin kipu vaan paheni...
Luultavasti suonikohjusärkyä tms.oli,äippäpolilla tutkivat kintut eikä ne olleet muuta kuin törkiän turvoksissa,3 nroa isommat kengät piti olla jalassa(normi 38,sillon 41 :eek: ).
Koita vielä jaksaa :hug: ,kyllä se helpottaa kuhan pikkunen syntyy!
 
Esikoinen on alkanu nukkuu aamusin 7 saakka, heräs ennen kuuden pintaan.. Siitä iloitsin, et nyt saa aamusin nukkua itekin pidempään :xmas:
hah, toiveajattelua! nyt sit ei saakaan nukuttua :D :headwall: :/
 
No miekiin luulin sillon jotta nukun varastoon ennen vauvan syntymää(esikko oli tuolloin 10v.),no enhän mie saanu sit nukuttua ja sit ku vauva synty niin huus yötäpäivää :ashamed: ekan puolvuotta...
No nyt poika on 2vuotias atoopikko jolla on koira-allergia ja yöt on vieläkin aika riekaleisia etenkin näin hellekesänä.Selvis ne itkuisuuden syytkin.
 
jep
Nii-i, onneks ens kerralla voit tehdä abortin? Tai ihan vaikka steriloida itsesi?
Sinunkaltaisetko ne on jotka muutaman kk päästä täällä valittaa että "Voi luoja mikä yö kun vauva söi sen 7 kertaa" tai "Voi luoja mikä yö kun vauva ei antanut MUN nukkua".
Itse ole varmaan täydellinen ihminen etkä ole edes raskausaikanasi aiheuttanut omalle äidillesi yhtään unetonta yötä.
Voi luoja mitä ihmisiä :(
 
mie
Voi Jep sinua... Oletkohan ollut itse raskaana??? jos vaikka laittaisit suusi kiinni ja pitäisiti nuo idiootti kommentit omana tietonasi.
Suurin osa raskaana olevista naisista rakastaa tulevaa vauvaa jo siinä vaiheessa kun raskaustesti on positiivinen. Se ei silti tarkoita sitä, ettei saisi väsyä mahan kanssa yövalvomisien, kipujen tai muiden epämiellyttävien asioiden edessä!!!!! Sama homma, kun lapsi syntyy. KAikkein tärkeintä vanhemmille on lapsien hyvinvointi, mutta jos ei saa nukuttua niin EI JAKSA ja silloin se väsymys on hyvä sanoa ääneen!

Te jotka ette ymmärrä raskaana olevien äitien loppuvaiheen väsymystä tai muuta odottamisen sietämätöntä ihanuutta niin laittakaa sellainen muutaman kilon reppu mahanpuolelle roikkumaan muutamaksi kuukaudeksi, koittakaa nukkua sen kanssa, lenkkeillä sen kanssa, hoitaa kodin sen kanssa etc... ja jos elämä vielä tuntuu yhtä ihanalta eikä hammasta tarvi purra missään vaiheessa niin sit tulkaa avautumaan mielipiteinenne palstoille , eiks jep :) ?
 
torvelo
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nii-i, onneks ens kerralla voit tehdä abortin? Tai ihan vaikka steriloida itsesi?
Sinunkaltaisetko ne on jotka muutaman kk päästä täällä valittaa että "Voi luoja mikä yö kun vauva söi sen 7 kertaa" tai "Voi luoja mikä yö kun vauva ei antanut MUN nukkua".
Itse ole varmaan täydellinen ihminen etkä ole edes raskausaikanasi aiheuttanut omalle äidillesi yhtään unetonta yötä.
Voi luoja mitä ihmisiä :(
onko sulla lääkkeet loppu???
 
väsy
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voi Jep sinua... Oletkohan ollut itse raskaana??? jos vaikka laittaisit suusi kiinni ja pitäisiti nuo idiootti kommentit omana tietonasi.
Suurin osa raskaana olevista naisista rakastaa tulevaa vauvaa jo siinä vaiheessa kun raskaustesti on positiivinen. Se ei silti tarkoita sitä, ettei saisi väsyä mahan kanssa yövalvomisien, kipujen tai muiden epämiellyttävien asioiden edessä!!!!! Sama homma, kun lapsi syntyy. KAikkein tärkeintä vanhemmille on lapsien hyvinvointi, mutta jos ei saa nukuttua niin EI JAKSA ja silloin se väsymys on hyvä sanoa ääneen!
Voi miten hyvin sanottu! Itse raskaana nyt rv 39 ja aika loppu alan olla tähän olotilaan, vaikka ihan itse tätä halusin (ja oikeastaan enemmän kuin mitään muuta maalimassa), tulevaa vauvaani nyt jo ihan kamalasti rakastan, enkä missään nimessä tätä kadu. Silti todellakin tekee mieli välillä valittaa, kun on kaikenlaista vaivaa sekä kipua, ja yöunet olleet jo pari kk tosi katkonaisia. Kyllä sekin helpottaa oloa kun vähän asiasta narisee!!! Että tsemppiä ap, et ole yksin! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nii-i, onneks ens kerralla voit tehdä abortin? Tai ihan vaikka steriloida itsesi?
Sinunkaltaisetko ne on jotka muutaman kk päästä täällä valittaa että "Voi luoja mikä yö kun vauva söi sen 7 kertaa" tai "Voi luoja mikä yö kun vauva ei antanut MUN nukkua".
Itse ole varmaan täydellinen ihminen etkä ole edes raskausaikanasi aiheuttanut omalle äidillesi yhtään unetonta yötä.
Voi luoja mitä ihmisiä :(
Et edes saanu pahotettua miun mieltä tuolla kommentillas =) ennemmin alko hymyilyttää kun tuon luin...
huoh, jotkut vaan on niin :headwall: |O :ashamed: :kieh:
 
pöks
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nii-i, onneks ens kerralla voit tehdä abortin? Tai ihan vaikka steriloida itsesi?
Sinunkaltaisetko ne on jotka muutaman kk päästä täällä valittaa että "Voi luoja mikä yö kun vauva söi sen 7 kertaa" tai "Voi luoja mikä yö kun vauva ei antanut MUN nukkua".
Itse ole varmaan täydellinen ihminen etkä ole edes raskausaikanasi aiheuttanut omalle äidillesi yhtään unetonta yötä.
Voi luoja mitä ihmisiä :(
Mistä näitä idiootteja oikein tulee... :/ Taas joku katkera lapseton jolle on niin ylivoimasta ettei itse pysty lapsia saamaan niin tullaan pilaamaan toisten odotus.
 

Yhteistyössä