Voi luoja mä en jaksa taas työttömyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska kohtalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska kohtalo

Vieras
vuoden päivät sai olla töissä ja nyt taas on kohdattava työttömyys. Alkanut tuntua siltä että työttömyys on joku helvetin paha demoni joka aina vaan uudestaan iskee muhun ja kestää vähintään pari vuotta. Sama mihin mä kouluttaudun niin johan hetken päästä alkaa yt ja työllisyys tilanne sillä alalla heikkenee.

Ahdistaa ja tosi pahoin!! :/ Elämä polkee paikallansa kun ei asioita voi toteuttaa kun ei tiedä koskaan onko töitä ja tuloja..

Merkonomi(tämä siis oli eka at tutkinto jonka suoritin nuorena heti peruskoulun jälkeen). Perhepäivähoitajan ammattitutkinto. Hain nyt keväällä lähihoitajan opintoihin mutta en päässyt.

Sama täällä... Oon tradenomi ja jäänyt johonkin ihmeelliseen pätkätöiden loukkuun. En ole saanut ainuttakaan vakituista työsuhdetta valmistumisen jälkeen. Harjoitteluja toisensa jälkeen, sijaisuuksia ja määräaikaisia työsuhteita.

Tilanne ahdistaa, koska en pysty ikinä suunnittelemaan elämää paria kuukautta pidemmälle, en voi suunnitella lomia tai järkevämpää asumista pidemmällä tähtäimellä.

Tekisi mieli luovuttaa ja heittäytyä yhteiskunnan elätettäväksi, koska ei tää elämä tule antamaan mulle yhtään mitään. Räpiköin vain paikoillaan ilman minkäänlaisia odotuksia tulevaisuudelle. Mitä järkeä edes yrittää?

1.työ osa-aikainen ja määräaikainen mutta tieto että työsuhdetta kyllä aina jatketaan, tuli yteet ja olisi ollut jatkoa mut meno meni niin villiksi etten enää halunnut itse jatkaa.
2-työ vakiduuni 2.5v ja yritys lakkautti toimipisteet ja keskittyi tukkukauppaan.
3.työ vakiduuni taas mutt 3.5kk jälkeen firma yllärikonkkaan.
noissa väleissä on ollut jotain pienempiä paikkoja ja pätkiä....
tuo viimoinen kyl löi maihin aika hyvi kun tuli suht puuntakaa...ja olin kuvitellut olevani firmassa vielä kymmenen vuodenkin kuluttua...kuten moni muukin

Yhteistyössä