Voi luoja,et mä oon väsynyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Lapset päättivät tänään herätä jo 5ltä... :headwall:

Heräsivät kun mies yötöistä tuli, ja nyt tuossa ovat vieläkin hereillä...

*Hetken hiljaisuus kun olisi*

Ja kohta töihiin on mentävä, mä melkein nukahdan istualteen...

mä joudun nykyisin nousemaan aamulla kello 4.30 ylös ja kyllä sen huomaa, että iltapäivällä alkaa väsymys väkisten painaa päälle. tässä pitkän aikaa olen noussut ylös siinä 6 maissa. mutta nyt on pakko nousta noin aikaisin. nuorena mä aina nousun aamulla ylös kello 3-5 välillä, eikä väksyttänyt yhtään päivällä. vanhuus ei ole ilo kelllekään

Mua väsyttää kanssa :/ Iskeny joku "mummotauti", mikälie, herään melkein joka yö klo 02-03 välillä, eikä nukuta yhtään, siinä sitten tinttaroin pisin huushollia ja luen, jonnekkin n. klo viiteen-puol kuuteen ja aamulla kun soi herätyshello ni *haukotus* :(

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
mä joudun nykyisin nousemaan aamulla kello 4.30 ylös ja kyllä sen huomaa, että iltapäivällä alkaa väsymys väkisten painaa päälle. tässä pitkän aikaa olen noussut ylös siinä 6 maissa. mutta nyt on pakko nousta noin aikaisin. nuorena mä aina nousun aamulla ylös kello 3-5 välillä, eikä väksyttänyt yhtään päivällä. vanhuus ei ole ilo kelllekään

Sääpäs aikasin joudut heräilemään. Mä olisin tähän aikaan varmasti huomattavasti pirteämpi muuten, mutta sain toisen lapsen eilen nukkumaan vasta 22.30 jälkeen, ja sit nuorenpi herätti kolme kertaa yöllä...Näki pahaa unta.. Ja kyllä ei tahdo silmät auki pysyä, ja päätä alkaa varmasti särkemään jossain vaiheessa päivää..

Ihanaa. Lapset heräsi jo kuuden jälkeen. Minä en siihen heränny, mutta vituttaa jo etukäteen, kun tiän että tulee joku hemmetin väsyneen kärty jossain vaiheessa ja päikkäreille ei aleta... :kieh:

Otan osaa, mä en ole vielä päässyt edes kunnolla nukkumaan |O |O Tyttö (2v) sitten päätti valvottaa mua koko rahan edestä viime yönä. AIna kun pääsin itse uneen hän heräsi ja tihrusti itkua. EI osannut sanoa onko joku paikka kipeä, ilmeisesti oli kun itkua tuhersi....Täällä nyt vietetään rokuli päivää, en jaksanut töihin kun en nukkunut yhtään viime yönä.

meillä taas ei oikeestaan aikasin herätty...mutta normaalia aiemmin kuitenki. ennen ku herättiin 8-8.30 niin nyt esikkko on joka hemmetin aamu jo ennen seiskaa ylhäällä....tätä ennen kun se nukku pitkään niin vauva heräs tuohon aikaan ja seki otti pannuun....
no arvatkaas kuka meistä nyt sitten tuntuu nukkuvan sinne ysiin?? no vauvapa tietty...vetelee sikeitä minkä kerkee ja mää yritän herätä tähän aamuun!
yritin aamulla saada esikon tekeen hetkeks palapeliä alakertaan että olisin saanu sänkyssä pikkuhiljaa heräillä mut sit se halus meiän huoneeseen enkä voinu sitä sinne päästää kun ekaks se on kissan kimpussa ja sitten pikkuveljen..jos pienempi ei olisi kerenny sen mölinöihin sitä ennen herään : O
meillä ei myöskään nukuta päiväunia ja sitten illalla jos on tarpeeks väsy niin saattaa parissa sekunnissa nukahtaa sohvalle ellei pidä varaansa ja oo herättelemässä ,niin joskus kuuden aikaan jollon sitä ei todellakaan saa antaa enää nukahtaa tai ei saa enää hereille ja yöunille aikanaan. kun tuo kerran nukahtaa niin se ei sittten herää "kirveelläkään"

Sama vika. Neiti heräs yhden aikaan kitiseen ja herätti sitten tietenkin isoveljen. Veikka päättikin, ettei sitten enää nukukkaan. Kolmeen asti istuin sen huoneen lattialla..Sillon luovutti ja nukahti. Kun pääsin takasin sänkyyn niin neidin tuli nälkä. Taivaan kiitos nukahti tissille. Kuuden aikaan heräs taas ja pyörittiin ympäri kämppää, et nukahtas. Nukku se tunnin. 7 ylös... |O Hiukan väsyttäs...

Yhteistyössä