Voi luoja mä en jaksa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen niiiiiin väsynyt, ettei tosikaan.
Tekisi mieli vain maata ja laiskotella!
Ei huvittaisi tippaakaan ryhdistäytyä laittautua ihmisen näköiseksi - lähteä ulos ja kauppaan. Vähän huvittas, mut kuka vois laittaa mut valmiiksi jos mä vaan istun ja oon.
Tänään ei olla uloskaan menty kun ei vaan jaksanut aamulla!

Minulla on huonoäitilaiska päivä tänään!!

Olen onneksi kuitenkin imuroinut, tehnyt pyykkihuoltoa ja ruokkinut lapset :D

Onko muilla koskaann tälläisiä totaali väsymys päiviä kun ei vaan jaksas millään mitään ja tekisi mieli vaan maata ja olla? Vaan kun se ei onnistu kun talossa pieniä lapsia. Kuinka te handlaatte nää päivät?

No onhan noita. Mutta sähän oot sentään imuroinut ja kaikkea, että ei toi nyt ihan totaalilaiskottelulta kuulosta.

Mä oon usein itse huomannut, että ryhdistäytyminen ja aloittaminen on se vaikein vaihe. Sitten kun on alkanut touhuamaan, niin se kyllä sitten sujuu ja virtaa alkaa tulla jostain.

Helppo olla jaksamatta kun on kotona. Toista se on kun käy töissä, koulussa JA on lapsia. On vaan jaksettava.

Eihän sun tarvitse muuta jaksaa kun käydä kaupassa!!! (Tai olla käymättä jos perustarvikkeita löytyy).

No mulla on vähän sama juttu,en oo jaksanu oikein muuta kun vähän pyykkiä pyörittää koneessa.. Ja ruoankin laitoin (itselle+lapselle) helpoimman mukaan. Rv 34+0,en millään jaksais tehdä mitään mitä ei oo ihan pakko. Lisäks laps ei oo nukkunu päikkäreitä (ikää kohta 2,5v,näitä päiviä on muutama kuukaudessa) ja mies ilmotti että sillä meneekin iltaan (=kotona n 20) asti töissä. Jeejee..

Mutta sähän oot siis imuroinukin,se vaatii (ainakin multa) voimia ja jaksamista. Onko sun pakko mennä kauppaan tänään,vai riittäiskö jos jaksaisit huomen aamulla/aamupäivällä? Jos on pakko mennä tänään niin auttaisko jos lupaisit itelles jonkun palkinnon,esim jonkun pienen herkun tms?

[QUOTE="Vieras";25955505]Helppo olla jaksamatta kun on kotona. Toista se on kun käy töissä, koulussa JA on lapsia. On vaan jaksettava.

Eihän sun tarvitse muuta jaksaa kun käydä kaupassa!!! (Tai olla käymättä jos perustarvikkeita löytyy).[/QUOTE]

Voi apua :D
Ja sä nyt päättelit etten mä tee mitään muuta kuin ole kotona, tästä aloituksesta?

Olen justiin ollut 4iltaa putkeen töissä ja silti herännyt joka aamu 6.30 nuorimmaisen lapsen kanssa.

No onhan noita. Mutta sähän oot sentään imuroinut ja kaikkea, että ei toi nyt ihan totaalilaiskottelulta kuulosta.

Mä oon usein itse huomannut, että ryhdistäytyminen ja aloittaminen on se vaikein vaihe. Sitten kun on alkanut touhuamaan, niin se kyllä sitten sujuu ja virtaa alkaa tulla jostain.

Tää on muuten ihan totta, koskien tuota loppu osioita.

Kun sais vaan ittensä ryhdistäytymään ja vetämään vaatetta niskaan ja kuontalon kuntoon. Sit huomaisikin ulkoilun yms. jälkeen et olo paljon parempi.

Onhan noita välillä liikaakin. Ois munkin murheet että jaksaako imuroida ja käydä kaupassa. Tämä kk on ollu henkisesti niin rankka ettei tosikaan. LApsella todettiin masennus, kahta muuta kiusataan koulussa, mies alkaa burn outin partaalla työ stressin takia ja muutama muu juttu päälle.
Eilen romahdin ja itkin toista tuntia putkeen.

[QUOTE="vieras";25955549]No mulla on vähän sama juttu,en oo jaksanu oikein muuta kun vähän pyykkiä pyörittää koneessa.. Ja ruoankin laitoin (itselle+lapselle) helpoimman mukaan. Rv 34+0,en millään jaksais tehdä mitään mitä ei oo ihan pakko. Lisäks laps ei oo nukkunu päikkäreitä (ikää kohta 2,5v,näitä päiviä on muutama kuukaudessa) ja mies ilmotti että sillä meneekin iltaan (=kotona n 20) asti töissä. Jeejee..

Mutta sähän oot siis imuroinukin,se vaatii (ainakin multa) voimia ja jaksamista. Onko sun pakko mennä kauppaan tänään,vai riittäiskö jos jaksaisit huomen aamulla/aamupäivällä? Jos on pakko mennä tänään niin auttaisko jos lupaisit itelles jonkun palkinnon,esim jonkun pienen herkun tms?[/QUOTE]

Ei oo leipää eikä maitoa. Ja lapsille menossa kausi kun ei uppoa iltapalaksi muu kuin leipä. Muroihin ja puuroon kyllästytty ja pelkät hedelmät eivät riitä.

Plaaah... kai se olis pakko vaan mennä.

Herkku palkinto kuulostaa kivalle, en vaan osaa yhtään sanoa mitö mun tekis mieli. Jotain suolaista hyvää iltapalaa kenties.. mut mitä.. tortilla ja pitsa ... niihin on jo niin kyllästynyt.

[QUOTE="vieras";25955600]Onhan noita välillä liikaakin. Ois munkin murheet että jaksaako imuroida ja käydä kaupassa. Tämä kk on ollu henkisesti niin rankka ettei tosikaan. LApsella todettiin masennus, kahta muuta kiusataan koulussa, mies alkaa burn outin partaalla työ stressin takia ja muutama muu juttu päälle.
Eilen romahdin ja itkin toista tuntia putkeen.[/QUOTE]

Ja koska sulla asiat noin niin muilla ei ole oikeus olla väsyneitä ja purkaa väsymystään?

[QUOTE="aloittaja";25955607]Ja koska sulla asiat noin niin muilla ei ole oikeus olla väsyneitä ja purkaa väsymystään?[/QUOTE]

En minä niin sanonu. Mutta ne tiskit ja imuroinnit voi antaa olla tän päivän ja vielä huomisenkin jos sille tuntuu.. Ja pitää lasten kanssa lorvipäivän tai kaks.

Sähän olet jo saanut paljonkin aikaiseksi kun olet imuroinut, perushommien lisäksi! Mutta miksi laittautua ruokakauppaan, vai mitä tarkoitat tässä yhteydessä laittautumisella? Itse kun olen naatti, niin pistän kauppareissulle tuulipuvun ja sotkuisten hiusten peitoksi lakin, katsokoot ken haluaa ja kauhistukoot. :)

Mulla tuntuu olevan joka päivä tollasta. Ja mä en edes käy töissä, silti tuntuu että ei jaksais mitään. Meillä pienet lapset vanhempi 2v ja toinen 4kk. Sillä tekosyyllä heittäydyn välillä sohvalle enkä oikeesti tee koko päivänä mitään muuta kun hoidan lapset. :)

Sähän olet jo saanut paljonkin aikaiseksi kun olet imuroinut, perushommien lisäksi! Mutta miksi laittautua ruokakauppaan, vai mitä tarkoitat tässä yhteydessä laittautumisella? Itse kun olen naatti, niin pistän kauppareissulle tuulipuvun ja sotkuisten hiusten peitoksi lakin, katsokoot ken haluaa ja kauhistukoot. :)

Vaihtaa siistimmät vaatteet ja tehdä tälle käkkäräpäälle jotakin :D
Ja mun silmän aluset.... voi luoja.. ne on kesto mustat!!

[QUOTE="aloittaja";25955668]Vaihtaa siistimmät vaatteet ja tehdä tälle käkkäräpäälle jotakin :D
Ja mun silmän aluset.... voi luoja.. ne on kesto mustat!![/QUOTE]

Mitä väliä. :) Mä kun menen asioille ilman meikkiä niin ajattelen että tuon muille sillä tapaa vain iloa, nimittäin vahingonilon: "Tuommoiseltako se näyttääkin oikeasti!" Tuleepa piristettyä sillä tapaa toisen päivää kun toinen voi lohduttautua sillä ettei näytä yhtä ränsistyneeltä kuin mä. :D

[QUOTE="minä";25955475]Eiköhän niitä ole kaikilla. Toiset vaan ovat huonompia myöntämään ja vetävät vaikka hampaat irvessä itkuun asti.[/QUOTE]

Eiköhän niitä ole kaikilla. Toiset vaan ovat kovempia valittamaan ja joka asiasta kehittävät jotain pillitettävää.

[QUOTE="vieras";25955810]Eiköhän niitä ole kaikilla. Toiset vaan ovat kovempia valittamaan ja joka asiasta kehittävät jotain pillitettävää.[/QUOTE]

tää on kyllä mahtava paikka tää plussan palsta. :D

Mitä väliä. :) Mä kun menen asioille ilman meikkiä niin ajattelen että tuon muille sillä tapaa vain iloa, nimittäin vahingonilon: "Tuommoiseltako se näyttääkin oikeasti!" Tuleepa piristettyä sillä tapaa toisen päivää kun toinen voi lohduttautua sillä ettei näytä yhtä ränsistyneeltä kuin mä. :D

Mä olen ainakin sen verran hienohelma jotten kyllä mene edes lähikauppaan kaikkein pahimmillani.

Yhteistyössä