Voi listo... (erittäin turha)

:snotty: Kyllä se on uskottava että :snotty: -tauti tuli kuitenkin! Yritin sarvellakin huuhtoa käkätintä mutta olo vaan pahenee koko ajan, ajatus makuulle käymisestä ei nyt viehätä yhtään. Eiks ookkin mukavaa että jaoin tämän uutisen kanssasi =) =)
Kauankohan tällainen muuten yleensä kestää, siis perusflunssa?
 
Voihan räkä.

Meillä on harvoin, mutta silloinkin perusteellisesti. Tuntuu, että se kestää viikon jokaista sairastajaa kohti.

Viimeksi kun lapsilla ja miehellä oli, niin mulle ei tullut kuin neljän viikon väsymys. Olis ollu vaan kertarytinällä...

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:57 juuei kirjoitti:
Voihan räkä.

Meillä on harvoin, mutta silloinkin perusteellisesti. Tuntuu, että se kestää viikon jokaista sairastajaa kohti.

Viimeksi kun lapsilla ja miehellä oli, niin mulle ei tullut kuin neljän viikon väsymys. Olis ollu vaan kertarytinällä...

:hug:
No nuo lapset sairastuu ihan varmasti peräjälkeen ja sit mies (ai että ne muuten on sit TOOOOOSI kipeitä.. :headwall: ), toivoa sopii että olis sellainen hulabaloo et unohtuis oma tauti ihan kokonaan.
 
hei onko se semmonen sarvikuono hyvä? Mies tahtois, minusta koko ajatus on vastenmielinen... mulla tosin ei oo ikinä menny mihinkään onteloihin flunssa. (Mulla särkee vaan korvia vimmatusti.)

:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 00:02 juuei kirjoitti:
hei onko se semmonen sarvikuono hyvä? Mies tahtois, minusta koko ajatus on vastenmielinen... mulla tosin ei oo ikinä menny mihinkään onteloihin flunssa. (Mulla särkee vaan korvia vimmatusti.)

:)
On se ihana kun opettelee oikein sitä käyttämään. Etenkin allergian vaivatessa siitepölyaikaan se on taivaan lahja! :D :flower:
Mua muuten opetti tätä ihmelaitetta käyttämään Järvisen Riku (Sir Elwoodin edesmennyt basisti :'( , tulee aina mieleen kun nenääni huuhtelen..) ja sai mut innostumaan muistakin hyvinvointiasioista mutta tämä jäi sitten päälle ja tuli tavaksi. Suosittelen.
 

Yhteistyössä