Voi kun vähän piristyisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Väsähdin ihan pääsiäisen aikoihin. Sitä ennen jumppasinkin monta kertaa viikossa mutta nyt en enää jaksa. Lojun vain sängyssä ja syön suklaata jonkunlaiseen alakuloon ja väsymykseen.
Tämä talvi ja kevät on ollut piiiitkää.

Suklaa on vain hetken kestävä mielialan kohotus.
Maikkarilla mainostetaan suklaata. Sanoin ääneen, että älä luulekaan, että ostan. Olen muistaakseni kerran saanut pakkauksen joululahjaksi.
Naisilla mielialat vaihtelevat monesta syystä.
Vanhana luumuna totean, että nykyajan psykologia ja terapia ovat vielä hakoteillä. Vain muutama alalla pitkän uran tehnyt eläkeläinen viitsii olla asiasta julkisuudessa. Yksi kuuluisa filosofi sanoi radiossa saaneensa aikoinaan ohjeen, että älä ole julkisuudessa, jos et saa siitä paljon rahaa.
Minä en lähtisi julkisuuteen vaikka pelastaisin sillä maapallon tulevaisuuden. Tykkään paljon yksityisyydestäni ja pienestä sekä vaatimattomasta elämästäni.

Aseta joku kiva tavoite. Aina kun tekee mieli suklaata tai muita herkkuja, älä osta niitä vaan siirrä vastaava summa säästöön! Pian sulla on varaa ostaa uudet pienemmät farkut tai kiva kesämekko ja vähän niin kuin ilmaiseksi

Aseta joku kiva tavoite. Aina kun tekee mieli suklaata tai muita herkkuja, älä osta niitä vaan siirrä vastaava summa säästöön! Pian sulla on varaa ostaa uudet pienemmät farkut tai kiva kesämekko ja vähän niin kuin ilmaiseksi
Hyvä ohje. Minulla on ylläni mekko, jota sanon mielessäni koronamekoksi. Siihen roiskahti koronavuosina desifiointiainetta. Värjäsin mekon, ja siitä tuli ihanan värinen. Mekkoja minulla on tarpeeksi. Yksi niistä piti jättää ulkomaille, jotta matkalaukkuni vetoketju menee kiinni.
Tykkäön vain Lontoon raesuklaasta, ja mielestäni maku ei enää ole samanlainen kuin aiemmin. Lontoon ikävä tosin on sen avulla hieman helittänyt.

Hyvä ohje. Minulla on ylläni mekko, jota sanon mielessäni koronamekoksi. Siihen roiskahti koronavuosina desifiointiainetta. Värjäsin mekon, ja siitä tuli ihanan värinen. Mekkoja minulla on tarpeeksi. Yksi niistä piti jättää ulkomaille, jotta matkalaukkuni vetoketju menee kiinni.
Tykkäön vain Lontoon raesuklaasta, ja mielestäni maku ei enää ole samanlainen kuin aiemmin. Lontoon ikävä tosin on sen avulla hieman helittänyt.
Lontoonrae-karkit nostavat verenpaineen pitkäksi ajaksi. Mitä ne sisältävät?

Joo, ihan hyvä idea. Ei tässä passaa lihoa, se ei olisi kivaa. Vaikka ei vielä ole akuuttia hätää mutta yks kaks voi huomata, että liikaa on herkuteltu ja lempihousut ei enää mahdukaan jalkaan.

Mä tosin sain tyttäreltä yhdet hänelle liian isot muotifarkut, mitkä erehdyksessä meni ostamaan, joten voin aina käyttää niittä. Ne on sitä väljää muotia ja on mullekin suuret.

Jonkun kivan kesämekon haluaisin ostaa. Jos vaikka sattumalta tulisi sen verran lämmintä kesäsäätä. Vaikka nyt ei yhtään lupaavalle vaikutakaan. Kevyet kesävaatteet on niin ihania ostaa ja käyttää. Parasta koko vuotena. Täytyy lähteä katsomaan onko kauppiailla mitään nättiä myynnissä.

Yhteistyössä